Makita RT0700CX2J

Zaczęty przez adaśko, 2021-12-17 | 18:46:10

Poprzedni wątek - Następny wątek

piociso

Potwierdzam. Standardowo karty gwarancyjnej nie przysyłają. Standardowo!!!
Wydzwaniałem do nich, to głupio pytał łępek po co mi karta gwarancyjna jak mam rachunek. Z łaską po 2 czy 3 telefonach przysłali listem.

adaśko

Dziękuję za podpowiedź. Na pewno przypilnuję . Dodatkowy rok gwarancji to bardzo ważna rzecz.

adaśko

Gdzie można złożyć taki zestaw frezów globusa w dobrej cenie ? Na Allegro niekoniecznie jest najtaniej a i można kupić podróbki . Luna to dobra jakość ?

piociso

CMT, Globus, Luna. Taka kolejność w jakości frezów.

kwita

Cytat: adaśko w 2021-12-18 | 20:06:41
Gdzie można złożyć taki zestaw frezów globusa w dobrej cenie ? Na Allegro niekoniecznie jest najtaniej a i można kupić podróbki . Luna to dobra jakość ?

Wszystko podrożało, także frezy Globusa. Sprzedawcy na allegro często mają sklepy stacjonarne, można kupić bez marży allegro. Kupuj to co Ci aktualnie potrzebne, takie firmy jak cmt, globus, luna czy inne nie mają zestawów. Nie powielają błędów innych, kupić aby mieć ;)

adaśko

Frezarka dotarła.  Made in Romania , karty gwarancyjnej  brak. Czy ktoś używa wersji Rumunskiej? Lepsza niż Made in China ? Jakiś większych luzów nie dostrzegam. Jak potwierdzić oryginalność urządzenia. 

Flacha


jack49

Ja raz kupiłem wyrzynarkę Makity na allegro. Sprzedawca pisał, że oryginalna, nowa itp ale gwarancji dają rok i nie dają kart gwarancyjnych. Piali coś w stylu "dzięki braku pośredników kupujesz tańszy sprzęt". Mieli to dość ukryte więc nie zauważyłem. Odesłałem bo wolę dopłacić 100zł i mieć normalną 3-letnią gwarancję Makity zamiast rocznej jakiejś firmy krzak.
Dowiedz się czy na pewno doślą Ci tę kartę, jak nie to odsyłaj. I nie używaj jej lepiej do czasu otrzymania karty gwarancyjnej bo możesz mieć potem problem.
Ten kto chce znajdzie sposób, ten kto nie chce znajdzie powód.

gegu

#23
Racja, nie używaj tego sprzętu, dopóki nie otrzymasz karty. Ja im pisałem i mówiłem wprost, że jeśli nie dostanę karty, to im zwracam sprzęt. Dopiero wtedy łaskawie dosyłali kartę gwarancyjną. Pies ruchał zakichane morele. Ceny mają zazwyczaj dobre, ale ja już ich omijam, bo skoro robią problemy z kartą gwarancyjną, to co będzie jak się sprzęt popsuje i będziesz chciał go naprawić "przez nich".

adaśko

Już pisałem do nich. Jeśli nie doślą mi szybko karty gwarancyjnej to zwracam zakup . Napisałem też do głównego dystrybutora Makity na Polskę czy honorują gwarancje na urządzenia zakupione na Morele . Jak na razie nie odpisali . Sprzętu nie używam , czekam na rozwinięcie sytuacji .

gegu

Coś koło kwietnia kupowałem u nich frezarkę i zagłębiarkę. Obydwa sprzęty udało mi się pomyślnie zarejestrować, więc uznałem, że z gwarancją jest wszystko ok. Jeśli się mylę co do tego to niech ktoś mnie sprostuje.

piociso

Ja też na Morele nie kupuję. Problemy z kartą gwarancyjną, stałe problemy. To nie jakiś przypadek że Koledze nie przysłali. Kontakt prawie niemożliwy z nimi. Generalnie w du**e mają klienta. Jak już u nich kupisz to bujaj się sam potem.
W każdym razie trzeba na nich uważać albo tam nie kupować. Ja się wyleczyłem.

kwita

Ja swojej nawet nie rejestrowałem... Celowo i z premedytacją zleciłem ucięcie w niej przewodu zasilającego w centrum badawczym w Słupsku i założenie gniazda FS... Działa, pracuje i ma się dobrze :)

duch_gdansk

Cytat: kwita w 2021-12-23 | 19:44:10
Ja swojej nawet nie rejestrowałem... Celowo i z premedytacją zleciłem ucięcie w niej przewodu zasilającego w centrum badawczym w Słupsku i założenie gniazda FS... Działa, pracuje i ma się dobrze :)
Ale ta operacja jest odwracalna w razie gwarancyjnych perturbacji chyba? Bo sam planuję ale tak żeby móc proces odwrócić 😁
Gniazd kupiłem na "zapas"

fyme

Po mojej interwencji niestety nieodwracalna