Ja nie mówię o "serwisie lakierniczym" tylko o korekcji lakieru czyli analizie wad (hologramy, rysy, utlenienie itd.) i zastosowaniu odpowiednich technik korekcyjnych. Większość z wad tego typu można usunać/zniwelować stosując odpowiednie sposoby szeroko rozumianej polerki. Np polerując odpowiedniu dookoła rysy w klarze załamujemy światło i rysa staje się praktycznie niewidoczna. Oczywiście wiele zależy od grubości, twardości i rodzaju klaru. Choć teraz, w czasach taniejących powłok temat jest często ogarniany w inny sposób.
Tutaj nikt nie bawi się w takie rzeczy, bo chyba nawet takie metody są im po prostu nie znane. Jak jest rysa to " idzie" lakierowanie. I według mnie to jest słuszne ,bo "korekcja lakieru" czy "techniki korekcyjne" lub "polerka" to jest tylko pic, prędzej czy później wyjdzie, a tak to jest nowy lakier. Oczywiście w starszych egzemplarzach ,które mają lakier zmatowiony robi się polerkę ale rys nie usuwa się - auto jest sprzedawane taniej. Sprzedawca od razu informuje Cię o takich wadach , jak kupisz to wiesz co i to jest Twój wybór.