Mnie się czasem zdaza
Jak widać na załączonym obrazku 😉
Jeszcze Qiub mamałegoznaczy się Jeepa 😎
Zaliczyłeś jakieś zloty w terenie?
Jak widać na załączonym obrazku 😉
A że pozwolę sobie na nieśmiałe pytanie czy rzeczywiście LR tak często się psuje jak o nim mówią?:)
w swoim życiu miałem okazję tylko 2 razy się pr******chać więc nie wiem o nim za dużo :)
Co za autko zagłębiasz w błoto?
trza miec czas zeby sie taplac. u mnie krucho z nim.
na blotko to najwiekszego gruza i od razu wpakowac szpery w mosty. na asfalta to sie juz nie nada ale w blotko jal znalazl. no i oczywiscie jakies opony dobrze.
ja jezdzilem na maxisach ale cooper tez niezly
Qiub doczytałem że użytkujesz jeepa jakiego ? :) :)Co Ty! On Seicento jeździ!
cherokee jako seicento
srt8 jako polonez
jezdzic poki macie szanse i czas bo moze nadejda takie czasy ze swinie wiejskie nam tego zakaza
cheerok jest samonosny,mam starszego i ma rame... nowki te ladne juz samonosne
z tym wysypem to fakt.
co do toyo to jakie "nowe" jakis nowy model zamiast open country?
ja mam pol asfalty a pol mam szutry u klientow, po ceglowkach, pustakach, dachowkach starych ceramicznych i ch*j wi czym jeszcze.
dlatego mysle wlasnie nad toyo albo tymi cooperami, a dlugie trasy dla wygody juz mam granda
obecne letniaki mam od marca chyba tamtego roku tak ze mozecie wyobrazic jak sie tyraja... a zaznaczam ze to zwykle drogowki w xl'u
i tam se mysle ze chyba wlasnie te coopery albo toyo. jak macie co sprawdzonego to piszta .
Tak:
BFG AT KO2
Yokohama Geolander A/T G015 - niby ATek ale taka bardziej szosowa
Ale, żeby było jasne to nie są typowe zimówki.
Kiedyś ta opona miała specyfikacje M+S, teraz już tej nabitki nie ma ale jest to samo.
Żeby była jasność paradoksalnie M+S to nie jest oznaczenie opon zimowych.M+S to nie opona sniegowa ale dostosowana do jazdy po blocie i sniegu ;D a przynajmniej tak glosi norma
Tylko 3PMSF (three-peak mountain snowflake) czyli 3 szczyty i śnieżynka czyli jest oznaczeniem opon zimowych.
Z bieznikami sie kapke boje bo 2 razy mialem i zesrany wychodzilem z samochodu czy to zima czy latoPrzy ryzowych gumach w tych cenach biezniki sa bez sensu..no chyba ze chcesz jakies nalewki typu bogger, wtedy ori albo bieznik..
Z bieznikami sie kapke boje bo 2 razy mialem i zesrany wychodzilem z samochodu czy to zima czy latoPrzy ryzowych gumach w tych cenach biezniki sa bez sensu..no chyba ze chcesz jakies nalewki typu bogger, wtedy ori albo bieznik..
I dokladnie jak Q pisze, opone pod teren w ktorym bedziemy najczesciej jezdzic. I to lokalnie. Jak lepkie bloto to czyszczenie wazniejsze. Jak luzne bloto to jednak "agresja" istotniejsza, jak duzo kolein to patrzec na ranty opon czy beda lapaly..
Uniwersalna to jest guma w rozmiarze afrykanskim bo se ja mozna na leb zalozyc..
A do jezdzenia na AT/MT na codzien trzeba miec mocna psyche i wiedziec po co sie to zaklada do dupowozu. Bo znam takich co zalozyli a potem ku**owali bo byl glosniej, trzeslo, nie hamowalo itd...to po ciul zakladali, wiadomo jak to sie skonczy.
Z bieznikami sie kapke boje bo 2 razy mialem i zesrany wychodzilem z samochodu czy to zima czy latoPrzy ryzowych gumach w tych cenach biezniki sa bez sensu..no chyba ze chcesz jakies nalewki typu bogger, wtedy ori albo bieznik..
I dokladnie jak Q pisze, opone pod teren w ktorym bedziemy najczesciej jezdzic. I to lokalnie. Jak lepkie bloto to czyszczenie wazniejsze. Jak luzne bloto to jednak "agresja" istotniejsza, jak duzo kolein to patrzec na ranty opon czy beda lapaly..
Uniwersalna to jest guma w rozmiarze afrykanskim bo se ja mozna na leb zalozyc..
A do jezdzenia na AT/MT na codzien trzeba miec mocna psyche i wiedziec po co sie to zaklada do dupowozu. Bo znam takich co zalozyli a potem ku**owali bo byl glosniej, trzeslo, nie hamowalo itd...to po ciul zakladali, wiadomo jak to sie skonczy.
Tak interpretują osoby które przesiadkę się w osobówki w terenówke i nie mają o tym bladego pojęcia, dobra opona musi halasowac jak nie halasuje to nie robi ;) jeśli chodzi o hamowanie różnica jest na śliskim a na czarnym nie ma praktycznie żadnej;)
Z bieznikami sie kapke boje bo 2 razy mialem i zesrany wychodzilem z samochodu czy to zima czy latoPrzy ryzowych gumach w tych cenach biezniki sa bez sensu..no chyba ze chcesz jakies nalewki typu bogger, wtedy ori albo bieznik..
I dokladnie jak Q pisze, opone pod teren w ktorym bedziemy najczesciej jezdzic. I to lokalnie. Jak lepkie bloto to czyszczenie wazniejsze. Jak luzne bloto to jednak "agresja" istotniejsza, jak duzo kolein to patrzec na ranty opon czy beda lapaly..
Uniwersalna to jest guma w rozmiarze afrykanskim bo se ja mozna na leb zalozyc..
A do jezdzenia na AT/MT na codzien trzeba miec mocna psyche i wiedziec po co sie to zaklada do dupowozu. Bo znam takich co zalozyli a potem ku**owali bo byl glosniej, trzeslo, nie hamowalo itd...to po ciul zakladali, wiadomo jak to sie skonczy.
Tak interpretują osoby które przesiadkę się w osobówki w terenówke i nie mają o tym bladego pojęcia, dobra opona musi halasowac jak nie halasuje to nie robi ;) jeśli chodzi o hamowanie różnica jest na śliskim a na czarnym nie ma praktycznie żadnej;)
Nie zgodzę się.
Różnica jest - duża, miękka kostka ina zej hamuje... Dużo gorzej.
Na mylr jesteś?nie
Silnik od merca OM606Przybliz jak wyglada swap i dlaczego ten motor. Marketingowy speil znam. CZemu wybrales Merca? I jak wyglada swap od strony technicznej..
A padlo na OM606 bo ma pompe mechaniczna (z dwoch trzeba zlozyc jedna) i mamy silnik jak w traktorze, gaz na linkeTo dlaczego nie TD42 albo TD42T? Tak, wiem, "skonczyly sie" ale nadal mozna kupic i odswiezyc...I jest oryginal Nissan a nie wydumka...
Tak se pisze...I tak se napisałeś , że chyba tylko Ty rozumiesz o co chodzi...
I tak se napisałeś , że chyba tylko Ty rozumiesz o co chodzi...Jeździsz? Wiesz o czym pisze @Miszazx14 (https://kornikowo.pl/index.php?action=profile;u=2077) albo ja? Byles dalej niż na w Miedzyzdrojach na "all excusme"? Jesli tak to byś wiedział ze dywagacje pt zmota vs. seria na wypraw są norma w tym srodowisku. A poniewaz nie wiesz to sie czep tramwaja..
kto nie rozumieJak nie rozumie i chce zacząć to pyta albo slucha a nie "błyszczy" wymuszoną ironią...
za 4.2 chcieli worek pieniedzy wiecej.Oki...kurcze..poczytałem o tym motorze i jest to faktycznie ciekawa opcja..daj znac jak skonczysz temat. Do tej pory postrzegalem ten motor przez pryzmat druciarskuch swapow jakie widzialem....fajnie by bylo jak by sie udalo postawić kolo siebie td42, bmw i om606...powodzenia w modach..;)..
4,2 HD-FTE by nie podszedł?Taa...a potem sie przemykaj miedzy Toyociarzami co Cie chce spalic a Patrolowcami co Cie chca powiesic :P...Kiedys (lat temu z 10 jak nie wiecej), pod wplywem Draka z Gliwic i jego HDJ-ty tknalem ten pomysl kijem. I rozbijalo sie o koszt (bo technicznie wykonalne). Ale juz wtedy bylo w ciul drozej drozej niz wsadzenie TD42 to ciekawe co teraz by bylo jak oba silniki juz ciezko dostac..
Z jednego kraju więc kundel wyszedłby jakby bardziej rasowy ;)
Patrol jak nowy w oryginale? Jak zobaczę kiedyś takiego na żywo to przez tydzień szok mi z banki nie zejdzie. Trzymam kciuki 👍
@seler , zapomniałem wcześniej wrzucić zdjęcie, że Cię "gonię"
Pewnie nie wszystko się uda, szczególnie wnętrze i jakieś drobiazgi ale ile się da.Zasadniczo są tylko trzy przeszkody, czas, pieniądze i upartość. Wszystko czego potrzebujesz gdzieś jest albo nowe albo w takim stanie że da się odnowić. Za każdym razem jak zabraknie Ci cierpliwości myślę że ten wóz można traktować jak inwestycję. Ludziom w głowach się może nie zmieścić za jaką kasę potrafią schodzić motoryzacyjne perełki nawet w Polsce. Totalnie inny poziom niż alledrogo i olszitx. Każdą złotówkę dobrej roboty da się odzyskać z zapasem. Tak to też wymaga czasu, cierpliwości i TEGO klienta ale jest bardzo realne.
nie każdą da się odzyskać, szczególnie jak wydasz źle (np spi***olisz blacharke, kupisz śmieciowe części etc)Mówię o dobrej robocie nie o tuszowaniu błędów. Błędy zakupowe są naturalnym procesem, błędy wiary w dobrą jakość produktu również. Dobra, powtarzam dobra robota ma cenę i ma nabywców. Zawsze jest porównanie czas z kasą vs gotowy produkt. W USA kupisz "taki sam " wóz/model za 40 tysi $ i za 250 tysi $. Różnice są makabryczne dosłownie.
Cieka we czy @Fulicarius (https://kornikowo.pl/index.php?action=profile;u=34) jeździ już swoim autem, czy nadal go przepych z kąta w kąt?Dawno sprzedany
Tak mi się przypomniało m)
Tera go pcho kto inny😁 m)Cieka we czy @Fulicarius (https://kornikowo.pl/index.php?action=profile;u=34) jeździ już swoim autem, czy nadal go przepych z kąta w kąt?Dawno sprzedany
Tak mi się przypomniało m)
Majster z początku myslalem, ze jesteś taki niedzielny dlubacz.Właśnie ja nie wiem kiedy on to wszytko robi bo co jakiś czas jakieś postępy a to w motoryzacji a to w stolarce.
Wstępna przymiarka :)Super resorak mają coś w sobie te hiszpany będziesz go robić na pickupa czy na tył idzie jakąś nakładka plastikowa?
(https://kornikowo.pl/gallery/14/605-290523103642-140431349.jpeg)
Nie śpi?
dzięki :)Jak coś rudej zostało to najlepiej app rstop środek typowo do tego żeby zabezpieczyć nalot i dalej już normalnie podkład itd. Rstop się stosuje punktowo tam gdzie są jakieś wrzery których nie idzie do czyścić. Jest jeszcze Brunox były porównania na YouTube tych środków ale już nie pamiętam który wypadł lepiej
a jak nie da się doczyścić i ciut rudej zostanie ::)
wiem że są jakieś szfaksy że z rudą się łączą,ale czy to godne uwagi ???
mus zabytek(jeszcze trochę brakuje)zabezpieczyć by dotrwać do czasu jak na elektryka będzie stać ::) ;Dtakie cuś ? https://customfactory.eu/pl/c/NOVOL-For-Classic-Car/40