Piękny
Trudno jest zgrać hamowanie pedałami z hamulcem ręcznym?
Jak to w praktyce wygląda oprócz zmarszczonej skóry na du**e?
Hamulec na przód jest dodany sztuka dla sztuki, nie wiem jak jest aktualnie, ale kiedyś był wymóg, ze jednoślad musi mieć przynajmniej 1 hamulec, to mam na przodzie
Ale to bardziej do zwalniania.
W temacie nogi/pedały, albo kontrolowanie zwalniasz obroty, albo robisz tak zwane „skid”, czyli przenosisz ciężar ciała na kierownice i blokujesz nogi zatrzymując tylne koło. Ściera to oczywiście oponę, ale jest efektowne
Ważne jest dobranie odpowiedniego stosunku zębów przedniej i tylnej zębatki, tzn możesz mieć to samo ratio mieszając ilością zębów, ale się to
liczy, żeby było jak najwiecej tak zwanych „skid patch” czyli, żeby opona zdzierają się w miarę równomiernie a nie zawsze w 1 miejscu. Są kalkulatory w necie.
Przy nauce skudów miałem wszystko pościerane, co się wyje**łem to moje
Temat ostrego i hamowania jest kontrowersyjny, bo nie ma złotego środka, a ze skidem nie zawsze zdążysz. Łatwi to ustrojstwo rozpędzić, gorzej zatrzymać.
Ale w temacie jazdy z kontrolowana prędkością jest mega frajda, zaje**ste czucie roweru.
Jak dla mnie to funbike i jak się dzisiaj karnalem to morda się cieszyła
Ale nie polecam jako jeden jedyny rower.