Okap szybko naprawiony przez serwis ale płyta nadal czeka.
15 sierpnia zgłosiłem kut..som reklamację i do dziś serwis płyty mi nie wymienił.
Cały czas twierdzą, że szkło jest zamówione i czekają na dostawę do tzw. serwisanta mobilnego.
No k...a nać. Przecież to nie jest ręczna produkcja tylko klepią to taśmowo. Przez miesiąc czasu nie potrafią sprowadzić części wymiennej do urządzenia z bieżącej produkcji.
Tego się właśnie obawiałem. Wszystko pięknie wygląda przy zakupie. Jak kupisz to kliencie pocałuj na w tyłeczek.
Zgłosiłem te płytę z polisy na ubezpieczenie mieszkania.
- "Szanowny Panie Panie. Uprzejmie informujemy iz tego rodzaju zarysowania nie sa objęte naszym ubezpieczeniem. Ubezpieczenie obejmuje pęknięcie lub rozbicie"
No to trzeba dobić młotkiem i obejmie