No potem klient obejrzy film 15min z jego meblem i się tak glowi za co dał 10k albo wincy
Ed: gdzieś na fb kiedyś ktoś napisał "chleb, szynka i drewno nie potrzebują reklamy"
Chciałbym robić tanio. Ale jak mebel wykonujesz 70,100,150 lub 230 godzin to trudno wyżyć. Dbam o transparętność cen. Klient wie ile zapłaci przed zamówieniem. Gdybym mógł robić dwa razy więcej, to bym powiedział że jestem w raju. Problem w tym że się przykładam jak upośledzony. Efekt z wyliczeń wychodzi że pracuję 2 do 5 dni za darmo. Prowadzę dokładny spis poświęconego czasu na wykonanie mebli. Zaczynam drugi segregator, to mi uświadamia ile to trwa. Przykład ? Napisałem w filmie z regałem ,
wystarczy policzyć. Ta technika jest ważna dla mnie że nie naciągam klienta. I pozwala mi świadomie ocenić wybryki innych mistrzów na Youtube. Rośnie we mnie szacunek dla nich i ich klientów. Klient docenia wkład rzemieślnika płacąc wiele, dostaje wyjątkowy mebel. Mebel ten potrafi ocenić tylko osoba zainteresowana. Reszta nie koniecznie, inne priorytety. Na przykład nowy iphone co roku. Lub nowy wyjątkowy mebel na lata. Każdy ma wybór. I do takich klientów chcę aby nasze meble trafiały. Do zainteresowanych, świadomych. Takich szukam, z takimi chcę pracować, tak chcę robić K..wa. Przepraszam.