KLIENT - JAKO NOWY DZIAŁ

Zaczęty przez Graf_82, 2021-05-08 | 16:32:54

Poprzedni wątek - Następny wątek

Graf_82

Pomiary to raczej wykonam.
protokuł odbioru racja.

ale zapomniałem o rejkomi. - które mogę nie uznać jeśli w umowie była długa lista "czego nie wolno i co nie podlega reklamacji"

mimo to tak jak pisał Qiub jak zaczyna sie targować to już trzeba sie zastanowić...


Na pocieszenie powiem że dziś byłem u klienta który powiedział że na dzień dobry do ustalonej ceny dopłaca 1000 zł za dobrze zrobione przyszłe meble.
a jak będą stały w terminie i w jakości - to jeszcze dorzuci coś extra :) i co wy na to?

Qiub

ja to jest wlasciciel Blekitnej Ostrygi to spi***alaj od niego i ch*j z 1000 dodatkowym.

Trza miec jakas godnosc i ciasna du*e ;D


pinkpixel

Z punktu widzenia klienta powiem tak: uczcie się wykonawcy ROZMAWIAĆ z klientami :)
Z punktu widzenia wykonawcy to samo: uczcie się rozmawiać z wykonawcami :)

Waldemar

Cytat: Graf_82 w 2021-05-13 | 23:01:00 Na pocieszenie powiem że dziś byłem u klienta który powiedział że na dzień dobry do ustalonej ceny dopłaca 1000 zł za dobrze zrobione przyszłe meble.
a jak będą stały w terminie i w jakości - to jeszcze dorzuci coś extra  i co wy na to?
Nie zapłaci

Specu



Cytat: M.ChObi w 2021-05-08 | 21:34:48


Pan Kazio , jak ktoś jeszcze Pamięta :D

Pewnie, że pamiętamy

domnaniebiesko

Cytat: M.ChObi w 2021-05-11 | 10:27:47 Zgodził sie zrobił i powiedział by miski pod zlewem nie ruszać ..
Więc wymienił jej tą szafkę i tyle .
Ale czy wychodząc odłączył ten zlew?