Kornikowo - Forum stolarskie
Akcesoria stolarskie / meblowe => Okucia, siłowniki, szuflady, prowadnice, wyposażenie szafek => Wątek zaczęty przez: leeching w 2019-07-08 | 19:38:58
-
Siema,
w końcu znalazłem chwilę, żeby odpowiedzieć na ofertę z Bluma. Wybrałem z listy co mi pasuje, rozpisałem, zebrało się coś koło 2000pln. Niestety przedstawiciel poinformował mnie dzisiaj, że to były ceny promocyjne, a promka skończyła się tydzień temu i ja mam problem.
Powiedzcie mi, nic się nie da zrobić? Te ich promki są jakoś cykliczne czy to widzimisię handlowca czy rozmawiają tylko z dużymi firmami?
Ja nie składam kilku szafek tygodniowo, jednak chciałem się zaopatrzyć w szablony, pokupować trochę towaru, pouczyć i zacząć coś dłubać. Mam do zrobienia kilka szaf u siebie, w sam raz do nauki.
Ale właśnie dostałem takiego liścia, że jeszcze boli...i nie wiem czy przestanie :(
-
Ja mam podobne doświadczenia z Blumem. Oni 50% mają często na pomoce montażowe, ale dla firm i to tylko z branży. Wysłałem im zgłoszenie, ze chce spotkać się z handlowcem i kupić trochę stuffu, ale nie raczyli nawet odpowiedzieć. Moja firma nie jest z branży, wiec mnie zlali. Gadałem o tym kiedyś ze Specem i potwierdził, ze to standard. Niestety wyżej srają niż dupę mają.
-
Taki mamy klimat niestety :( Ja o głupi katalog papierowy prosiłem po ludziach bo za maluczki jestem by choćby na maila odpowiedzieli że mają mnie w poważaniu. Szkoda bo okucia robią dobre ale podejście mają słabe.
-
Czas reakcji na moje pierwsze zapytanie to było coś koło 40 dni - już to mi śmierdziało.
Pytanie co to znaczy firma z branży? Zresztą był u mnie, widział warsztat, chciał od ręki sprzedawać wszystko z walizki ale ja nie jestem w gorącej wodzie kąpany, żeby bez analizy brać co oferują. Przecież ja na tym nigdy nie pracowałem, to co ja po 30 minutach prezentacji mam zamawiać? Powiedziałem, że pomyślę i dam znać.
Zresztą mój czas reakcji był wcale nie dłuższy od ich ;) Ale co wolno wojewodzie, to chyba nie takiemu małemu pryszczowi jak ja ;)
-
Nieładnie z ich strony. Jak będę miał katalog bluma to uroczyście spale go w piecu :D
-
Wiesz jaka to cegła? ;D
-
Tata Martenowski stawiał piec..... ;D
-
Ja zamawiałem przez Sas .
Piotr
-
Wrzucę jeszcze ofertę, którą mam ale wg. której nie mogę zamówić.
Po cichu liczę, że może ktoś z Was ma tam jakieś dojścia albo zna jakiś sposób, na uzyskanie tych cen.
A jak nie to trudno, zobaczę co tam Hettich ma do zaoferowania. Nie wiem jak ich podejście do drobnego biznesu ale z tego co widzę na niemieckim youtubie, to ostro sponsorują kanały DIY, więc może mają trochę więcej RiGCzu od Bluma.
-
zamawiałem przez Sas .
Próbowałem dziś do nich dotrzeć, ale ni cholery nie mogłem znaleźć wyjazdu 😂
-
Serio?
Piotr
-
A po co Ci tego tyle? Na jedną kuchnię to bym kupił niebieskiego hetticha za 5pln. Zaostrzony śrubokręt. I dobry kątownik. Chociaż i tak zaczynałem od tego czarnego z bluma pod prowadniki. To ten hetticha przynajmniej ma kąt prosty. A blumowski to tak średnio. Mogę Ci go oddać. Ale to skórka za wyprawkę. Kup hetticha.
-
Mam ten niebieski hettich i często używam ale w miarę jedzenia apetyt rośnie, miał być tylko ecodrill ale reszta też mnie zainteresowała. W praniu pewnie by wyszło, co mi tak naprawdę potrzebne ale wolę się uczyć na błędach i w najgorszym przypadku, to co mi niepotrzebne, bym puścił dalej z minimalną stratą.
-
Kup od razu minipress. Wszystko nim zrobisz. A jak policzysz te wszystkie drobiazgi, to wyjdzie prawie na to samo.
Piotr
-
Buahahahaha ;D
A potem doliczysz pi***yliard głowic i przystawek ;D
-
Głowice były w komplecie. Dokupilem tylko kilka wierteł.
Piotr
-
strzelę zaraz focha i kupię kwadratową wiertarkę :D
-
Jak kto woli. Połowa tych szablonów zastępuje sama siebie.
-
;D ;D ;D
A potem wymodzisz stolik wielkości lotniska ...
-
Kuśfa sp******ć z tym atutem. Ma swój wątek to się tam miziajcie po dzyndzelkach.
-
Także ostatnio brałem dwa ecodrile przez sasa. Teraz nie ogarnę tematu, ale bo od przyszłego tygodnia jestem na urlopie. Ale jak masz trochę cierpliwości i chęć poczekać to prześlij mi na priv symbole pomocy montażowych i po powrocie z urlopu zobaczę co da sie ogarnąć :)
-
Moje doświadczenia z blumem są tak samo słabe. Handlowiec stwierdził, że nie da mi katalogu drukowanego bo sobie nie poradzę w doborze komponentów. Jak chcę bardzo to mam w sieci. Generalnie jak nie zamawiasz ciężarówki tygodniowo to spier......
-
Może trochę wytłumaczę bluma. Tak jest w każdej branży, że są upusty dla osób siedzących w branży a inni muszą niestety płacić więcej lub dużo więcej. Dla przykładu tak samo jest z częściami samochodowymi. Mimo ,że mam działalność gospodarczą nikt nie sprzeda mi z takim rabatem jak dla warsztatu. To jest powszechna praktyka, że na dedykowanych " gratach" zarabia się dodatkowe pieniądze i trzeba się z tym pogodzić.
-
O! I to jest trafne porównanie.
Piotr
-
To jest powszechna praktyka
Nie chodzi o upusty, nie oczekuję upustu przy zamawianiu kilku zawiasków. Chodzi o totalne zlanie klienta. Handlowiec nie wie co z małej jednoosobowej firmy wyrośnie.
Ale to się zmieni. W branży IT 10 lat temu też zlewali. Takie info miałem: Jak będziesz sprzedawał naszego sprzętu za 300 tys rocznie to się sami do ciebie zgłosimy z upustem. Pokazałem odpowiedni palec. Teraz to się proszą o każdą sztukę, już nie ma minimalnej sprzedaży wejścia, a hasła "stawiamy na partnerów" głosi każda je**na korporacja. Tylko chętnych nie ma.
-
Zrozumiałe, że drobnica kosztuje więcej niż hurt. Ale pomoce montażowe? Przecież to powinni rozdawać wszystkim chętnym w możliwie najlepszej cenie. Przecież nie trzeba być naukowcem, żeby wiedzieć, że to poprowadzi do wzrostu sprzedaży ich systemów.
No nie ogarniam.
-
Nic dodać, nic ująć.
-
Prawda jest taka, że blum ma tak wyrobioną markę, ze sprzedaje się sam. Natomiast chamstwo i buta niektórych przedstawicieli ( nie tylko bluma po tym co piszesz o branży it) to druga strona medalu. Wszystko jest zależne od charakteru człowieka i tyle.
-
To ja stanę w obronie Bluma ;)
W tym roku kupiłem kilka "pomocników" korzystając z promocji.
Przedstawiciel przyjechał do mnie chyba 2 dni po telefonie mimo, że nie jestem z branży.
Dostałem darmowy katalog.
Zamówione gadżety przyjechały w przeciągu około tygodnia.
Dlatego złego słowa na Bluma nie pozwolę powiedzieć ;)
-
Czyli trzeba do Tarnowa jechać. 8)
-
Na Podlasiu też przedstawiciel pozostawia wiele do życzenia. Dzwoniłem w sprawie ecodrilla przyjechał i pierwsze co chciał to to żebym kupił od niego zawiasy i 20 kompletów prowadnic. Zapytałem kulturalnie czy ja do niego dzwoniłem w sprawie zawiasów i prowadnic czy w sprawie pomocy montażowych. Wsiadł do auta i odjechał
-
Na Podlasiu też przedstawiciel pozostawia wiele do życzenia. Dzwoniłem w sprawie ecodrilla przyjechał i pierwsze co chciał to to żebym kupił od niego zawiasy i 20 kompletów prowadnic. Zapytałem kulturalnie czy ja do niego dzwoniłem w sprawie zawiasów i prowadnic czy w sprawie pomocy montażowych. Wsiadł do auta i odjechał
jaki dzban
-
Ja jestem od 8 lat przedstawicielem handlowym i przyznam że takie zachowania to jakaś padaka ... mi do głowy by nawet nie przyszło coś podobnego ...
Jakby do mnie taki przyjechał i tak potraktował to zaraz bym skargi pisał na niego bo to chamstwo po prostu ... ja rozumiem, że blum sprzedaje się sam ... ale to nie powinno mieć wpływu na zachowania handlowców... jestem zbulwersowany ...
-
Może zalezy od regionu ,unas jest ok.Wielkopolskie
-
Na Podlasiu też przedstawiciel pozostawia wiele do życzenia. Dzwoniłem w sprawie ecodrilla przyjechał i pierwsze co chciał to to żebym kupił od niego zawiasy i 20 kompletów prowadnic. Zapytałem kulturalnie czy ja do niego dzwoniłem w sprawie zawiasów i prowadnic czy w sprawie pomocy montażowych. Wsiadł do auta i odjechał
Wchodzisz na stronę bluma szukasz "opiekuna " na region piszesz do niego i tyle . Może im się dzban trafił i nie wiedzą . Jak dobrze pójdzie to może jakiś gratis dostaniesz , smycz czy długopis ;D
-
Obi tu nie chodzi o pod******olenie czy jakiekolwiek roszczenia tylko podejście do klienta. Oni starają się upłynnic najpierw to co im zalega lub to z czego maja profit i dopiero wtedy z tobą gadają. Gadałem z chłopakami na hurtowni i też mieli problem na początku gdzie oni jak wiadomo zamawiają wszystko w hurcie
-
Na zachodniopomorskie przedstawicielem jest Michał. Powiem Wam , że Jego podejście jest mega profesjonalne. Zawsze służy radą, nawet jak jakaś pi***oła to poświęca swój czas. Kiedyś podczas jednej z wizyt u mnie zgadaliśmy się o serwisie DeWalt'a i mówię mu że serwis nie potrafił mi pomóc. Podczas kolejnej wizyty przywiózł mi gadżet od DeWalt'a. ma kolegę który tam pracuje i opowiedział mu moją historię i serwisant w ramach przeprosin dał dla mnie gadżet
Także dużo zależy od człowieka, ale niestety polityka firmy jest w niektórych sprawach słaba. Takie życie
-
Kup od razu minipress.
Piotr,
Czy mozesz powiedzieć Ile dałeś za minipresa z tymi głowicami. Podejście tej firmy jest nad wyraz dziwne. Chciałem dowiedzieć się jakiś czas temu ile kosztuje to urządzenie bo nie wiem czy są to tysiące czy dziesiątki tysięcy. ale po mojej odpowiedzi, że jestem amatorem i chce to na paragon Pani stwierdziła, że mi tego nie sprzeda i rozmowa się zakończyła.
-
5 cyferek.
-
Nie wiem na ile regionalizacja ma znaczenie ale na Dolnym Śląsku jest pan Marek Łopuszyński +48 664 088 736
Mimo że nie mam działalności o profilu stolarskim to załatwił mi kilka przyrządów BLUM w cenie promocyjnej(1.5 roku temu).
Wszystko załatwiłem telefonicznie a odebrałem w SAS we Wrocku na paragon.
Baaaardzo sympatyczny jest ten pan więc można zadzwonić i zapytać.
PS
Piotr gdzieś podawał ile zapłacił za tego minipressa z dodatkami, nie pamiętam, strzelam coś ok 15k
-
Dokładnie tak jak koledzy piszą. 15k z zestawem 250 zawiasów. Ta cena zależy od promocji i wielkości pakietu.
https://sklepblum.pl/produkty,2?search=Minipress%20p
Piotr
-
A propo bluma, wczoraj byłem w markecie obi i na półkach pojawiło się trochę asortymentu okuć z bluma. Wcześniej mieli hetticha ale widać już się nie lubią i zmienili dostawcę. Możliwe że firma chce odciążyć przedstawicieli i część detalu przerzucić na markety.