Autor Wątek: Matryce z Bluma - 50% do 30 czerwca...i co dalej?  (Przeczytany 610 razy)

Online Wojtek Ś

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1654
Odp: Matryce z Bluma - 50% do 30 czerwca...i co dalej?
« Odpowiedź #30 dnia: 2019-07-09 | 16:26:04 »
Na Podlasiu też przedstawiciel pozostawia wiele do życzenia. Dzwoniłem w sprawie ecodrilla przyjechał i pierwsze co chciał to to żebym kupił od niego zawiasy i 20 kompletów prowadnic. Zapytałem kulturalnie czy ja do niego dzwoniłem w sprawie zawiasów i prowadnic czy w sprawie pomocy montażowych. Wsiadł do auta i odjechał

Offline bartsmetkowski

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1600
Odp: Matryce z Bluma - 50% do 30 czerwca...i co dalej?
« Odpowiedź #31 dnia: 2019-07-09 | 16:30:26 »
Na Podlasiu też przedstawiciel pozostawia wiele do życzenia. Dzwoniłem w sprawie ecodrilla przyjechał i pierwsze co chciał to to żebym kupił od niego zawiasy i 20 kompletów prowadnic. Zapytałem kulturalnie czy ja do niego dzwoniłem w sprawie zawiasów i prowadnic czy w sprawie pomocy montażowych. Wsiadł do auta i odjechał
jaki dzban

Offline Daraas

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 259
Odp: Matryce z Bluma - 50% do 30 czerwca...i co dalej?
« Odpowiedź #32 dnia: 2019-07-10 | 08:37:55 »
Ja jestem od 8 lat przedstawicielem handlowym i przyznam że takie zachowania to jakaś padaka ... mi do głowy by nawet nie przyszło coś podobnego ...
Jakby do mnie taki przyjechał i tak potraktował to zaraz bym skargi pisał na niego bo to chamstwo po prostu ... ja rozumiem, że blum sprzedaje się sam ... ale to nie powinno mieć wpływu na zachowania handlowców... jestem zbulwersowany ...

Offline Stol-Drew

  • Aktywny użyszkodnik
  • ***
  • Wiadomości: 138
Odp: Matryce z Bluma - 50% do 30 czerwca...i co dalej?
« Odpowiedź #33 dnia: 2019-07-10 | 11:22:45 »
Może zalezy od regionu ,unas jest ok.Wielkopolskie

Online M.ChObi

  • Moderator Globalny
  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2729
Odp: Matryce z Bluma - 50% do 30 czerwca...i co dalej?
« Odpowiedź #34 dnia: 2019-07-10 | 11:57:18 »
Na Podlasiu też przedstawiciel pozostawia wiele do życzenia. Dzwoniłem w sprawie ecodrilla przyjechał i pierwsze co chciał to to żebym kupił od niego zawiasy i 20 kompletów prowadnic. Zapytałem kulturalnie czy ja do niego dzwoniłem w sprawie zawiasów i prowadnic czy w sprawie pomocy montażowych. Wsiadł do auta i odjechał

Wchodzisz na stronę bluma szukasz "opiekuna " na region piszesz do niego i tyle . Może im się dzban trafił i nie wiedzą . Jak dobrze pójdzie to może jakiś gratis dostaniesz , smycz czy długopis ;D
Nie jestem jak Fyme , ja nie spamuję , piszę tylko małowartościowe posty w znacznych ilościach .

Online Wojtek Ś

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1654
Odp: Matryce z Bluma - 50% do 30 czerwca...i co dalej?
« Odpowiedź #35 dnia: 2019-07-12 | 16:29:30 »
Obi tu nie chodzi o pod******olenie czy jakiekolwiek  roszczenia tylko podejście do klienta. Oni starają się upłynnic najpierw to co im zalega lub to z czego maja profit i dopiero wtedy z tobą gadają. Gadałem z chłopakami na hurtowni i też mieli problem na początku gdzie oni jak wiadomo zamawiają wszystko w hurcie

Offline plama!

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 364
Odp: Matryce z Bluma - 50% do 30 czerwca...i co dalej?
« Odpowiedź #36 dnia: 2019-07-13 | 00:42:35 »
Na zachodniopomorskie przedstawicielem jest Michał. Powiem Wam , że Jego  podejście  jest mega profesjonalne. Zawsze służy radą, nawet jak jakaś pi***oła to poświęca swój czas. Kiedyś podczas jednej z wizyt u mnie zgadaliśmy się o serwisie DeWalt'a i mówię mu że serwis nie potrafił mi pomóc. Podczas kolejnej wizyty przywiózł mi gadżet od DeWalt'a. ma kolegę który tam pracuje i opowiedział mu moją historię i serwisant w ramach przeprosin dał dla mnie gadżet
Także dużo zależy od człowieka, ale niestety polityka firmy jest  w niektórych sprawach słaba. Takie życie