Hej,
chciałem zapytać osoby które zatrudniają więcej niż 1 osobę i rozliczają się z nią według stawki godzinowej,
jakie macie sposoby na efektywne rozliczanie czasu pracy?
Mam taką aplikację -
www.GołePanieZsiurkami.com gdzie pracownicy raportują czas pracy codziennie, dzielą to na zadania wykonywane dla klientów, dlatego łatwiej jest kontrolować budżet, i widzieć który pracownik jest meeeega nie efektywny. Dodatkowo apka przypomina im by zaraportowali czas za poprzedni dzień jeśli jeszcze tego nie zrobili. Jednak gdy rozmawiam ze stolarniami to widzę że większość osób woli liczyć czas pracy na kartce - nie do końca to rozumiem z czego to wynika.
Na koniec miesiąca wiem dokładnie ile godzin pracownik zaraportował i ile mam mu wypłacić pieniędzy. Szczególnie uciążliwe było dla mnie liczenie tego na kartkach które wiecznie ginęły a potem przepisywanie raportów z komunikatora do excela...
Czy możecie podzielić się własnymi doświadczeniami w tym temacie?
Pozdrawiam
Jakub
PS - przykładowy screen z pracy mojej stolarni - Pracownik "Seb Maz" i jego zaraportowane godziny w bieżącym miesiącu :