Wiedza teoretyczna > Oprogramowanie

Programy do projetowania 3D a poruszanie się jak w grach.

<< < (2/3) > >>

RadekJ:
Ludzie używają UE nawet do wirtualnych spacerów w goglach VR :)

Pamiętajcie tylko że to jest gigantyczny kombajn do wszystkiego, środowisko programistyczne itd. To jednak przede wszystkim silnik do tworzenia gier, również tych klasy AAA, stąd m.in. waga.

Nie mam pojęcia jaki jest teraz próg wejścia i jak intuicyjne w obsłudze to jest. Ale z tego co pamiętam i kojarzę to jest bardzo dużo tutorial na YT.

Zastanawiam się teraz czy jest jakiś konwerter do modeli że SketchUp do UE...

Kris:
https://www.unrealengine.com/en-US/twinmotion Rejestrujcie się i pobierajcie szybciutko bo za free jest tylko do listopada
Ps: pełna integracja ze Sketchup od wersji bodajże 2017 w górę

ZiBi:
 Chyba to będzie to czego szukałem. Mam już i ten twinmotion. Wróciłem z pracy i zabieram się za rozgryzanie jak zassać projekt z sketchupa.

Dzięki za pomoc.

DyzMeg:
wrzuć jakieś screeny z Twoich projektów, ciekawi mnie bardzo jak to wygląda

ZiBi:
Wszystko działa, ale nie do końca jak by się chciało.

Nie wrzuciło mi całych projektów tylko jako pojedyncze elementy z każdego komponentu. Jak przerzuciłem zwykły stołek to wpadły mi każda noga, każda poprzeczka i siedzisko oddzielnie do złożenia. Poprawiłem to explodując każdy element stołka do poziomu ścian i krawędzi i robiąc z całości pojedynczy komponent. Weszło jako całość ale patrząc od dołu na siedzisko stołek był przeźroczysty. Od góry wyglądał tak jak trzeba. Żeby to poprawić musiałem zmienić odległość między siedziskiem a nogami. Chyba była minimalna przerwa co przy zrobieniu pojedynczego komponentu wygenerowało taki błąd.

Jeszcze gorzej miałem z elementami które miały zamknięcia w komponent zagnieżdżone. Tekstury się poprzesuwały, sporo przeźroczystych ścian i wyszły jeszcze lepsze komedie a ich poprawianie to nie jest coś dla mnie intuicyjnego.

 Ale ja jestem początkującym Sketchup-owiczem  a silnik unreala pierwszy raz dziś odpaliłem. Czuję, że to będzie dobre połączenie tylko muszę dobrze obadać jak się to importuje i pracując w sketchupie od razu robić tak by nie generowało błędów.

Swoich wypocin nie prędko pokarzę. To nie wygląda tak jak na necie gdy się wpisze unreal engine kitchen. 

Ale działa. Bez błędów za to udało się importować modele które syn zrobił w blenderze.

A i miałem fajną zabawę. Odpaliłem UE4 w trypie strzelanki fps, dodałem fizykę do tego co zaimportowałem i jak strzelałem to tylko wszystko latało w powietrzu.

Jeszcze raz dzięki za pomoc. Warto pytać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej