Koledzy trochę to trwało. W piątek odebrałem silnik po wymianie łożysk i wczoraj udało mi się doprowadzić do czegoś takiego:
https://player.vimeo.com/video/303998854Na stronie mafella są schematy w miarę dokładne więc poszło dość sprawnie, ale nie obyło się bez pewnych utrudnień.
Pierwsza sprawa brakuje klina i w związku z tym pomyślałem, że może ktoś ma taką piłę i mógłby mi odrysować ten klin i blaszkę mocującą i zeskanować
Po drugie brakuje części osłony piły, która stanowi część odciągu. Może jest to część ruchoma bo są zaczepy i śruba z główką do odkręcania ręką a może jest to ułamane, nie jestem pewien. Trzeba to będzie zreperować bo będzie walić wiórem na oślep.
Widok od spodu piły
Trzecia sprawa dotyczy silnika a konkretnie chodzi o przeznaczenie pewnej śrubki, którą wkręca się w wał wirnika od strony komutatora. Na tym zdjęciu jest wirnik obudowa i ta śrubka, strzałki pokazują co gdzie wchodzi.
Tutaj wirnik już w obudowie i widać sposób montowania tej śrubki
A tu wszystko zmontowane
I teraz nie wiem za bardzo jakie jest przeznaczenie tego elementu, bo on nigdzie nie styka się z obudową.
Luz jest i między tą śrubą a kołnierzem obudowy (dystans1) i między kołnierzem śruby a obudową (dystans2)
Z resztą musi być wszędzie luz bo to się kręci razem z wirnikiem, ale kompletnie nie kumam do czego to służy.
Dlatego pomyślałem, że może to mocuje wirnik do obudowy, ale brakuje tam jeszcze jednego łożyska w którym ta śruba by się obracała. Macie jakieś pomysły?
Czwarta sprawa - piła nie ma kąta prostego, brakuje około 0,5 stopnia i nie za bardzo widzę możliwość, żeby to skalibrować łącznie z przesunięciem podziałki. Da radę to poustawiać?
Pozdrawiam.