Kornikowo - Forum stolarskie

Narzędzia ręczne => Ściski / Zaciski => Wątek zaczęty przez: Brodi w 2022-06-03 | 13:32:39

Tytuł: bessey revo… do jasnej….
Wiadomość wysłana przez: Brodi w 2022-06-03 | 13:32:39
Ahoj, pytanko właśnie strzelił mi Revo, pytanko jak to ustrojstwo rozebrać aby wymienić to co się rozje**ło ? Może ktoś orientuje się gdzie w Pl kupię części zamienne ? Póki co tylko w DE coś znalazłem :/ jestem wqqq ścisk ma rok i daleko mu do mocnej eksploatacji  >:(
Tytuł: Odp: bessey revo… do jasnej….
Wiadomość wysłana przez: Qiub w 2022-06-06 | 08:19:01
To masz nowe? Uzywane? Gwarancja?
Tytuł: Odp: bessey revo… do jasnej….
Wiadomość wysłana przez: Brodi w 2022-06-06 | 10:42:50
To masz nowe? Uzywane? Gwarancja?

Było nowe jak kupowałem ;) używane ponad rok, kupowałem je w UK i serwis w PL nie chce wykonać bezpłatnej naprawy z uwagi na kraj zakupu oraz brak paragonu, serwis w UK przyjmie sprzęt i naprawi bezpłatnie jednak koszty wysyłki sprawiają, że cała operacja jest nieopłacalna. Nawiasem mówiąc serwisowi z UK wystarczy potwierdzenie płatności z karty, takie podwójne standardy obsługi.
Tytuł: Odp: bessey revo… do jasnej….
Wiadomość wysłana przez: Qiub w 2022-06-06 | 10:59:30
UE vs UK... sam rozumiesz... poje**lo sie jak wyszli.

Ja nie kojarze zeby czesci tak kupic od reki ale moze kto na forum sie pojawi kto handluje albo wie gdzie.
Tytuł: Odp: bessey revo… do jasnej….
Wiadomość wysłana przez: KolA w 2022-06-06 | 11:46:31
Nawiasem mówiąc serwisowi z UK wystarczy potwierdzenie płatności z karty
W PL również, takie jest prawo. Oczywiście nie dotyczy to gwarancji, a rękojmi.
"Do reklamowanego towaru powinien być dołączony dowód zakupu. Brak paragonu nie może być powodem odmowy przyjęcia reklamacji, jeśli można udowodnić zakup w danym, sklepie wydrukiem z karty płatniczej lub oświadczeniem świadków. Paragon bardzo ułatwia składanie reklamacji, bo jest tam podana cena, data zakupu i adres sklepu."