Autor Wątek: Dw733 dorabiane noże  (Przeczytany 2277 razy)

Offline Viris

  • Nowy użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
Dw733 dorabiane noże
« dnia: 2020-06-18 | 08:04:38 »
Chciałem zapytac czy ktos z Was ma jakies doświadczenie z dorabianiem noży do dw733? Panuje opinia ze te fabryczne sa słabej jakosci, natomiast zastanawiam sie czy jest opcja kupic porządne noze np z globusa i oddac je do fachowca który dostosuje je do maszyny na wzor oryginalnych. Próbował ktoa czegos takiego?

Offline ozi

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 6784
    • rachunek
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #1 dnia: 2020-06-18 | 08:10:20 »
przesada, kup oryginalne noże i bedzie ok
ostatnie wykończyłem gwoździem w buku, poprzednie piaskiem w czarnym dębie,
przy normalnym, czystym materiale służą długo
nie przeszkadzaj kobieto !!! - na forum jestem

Offline Viris

  • Nowy użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Dw733 dorabiane no%u017Ce
« Odpowiedź #2 dnia: 2020-06-18 | 08:58:08 »
No chyba ze tak, nie pracuje na starych deskach, w dodatku pierwsze struganie idzie przez heblarke wiec material jest czysty. Pytam bo wlasnie widzialem duzo negatywnych opinii na ich temat a pracuje glownie w twardym drewnie - jesion d%u0105b robinia.
« Ostatnia zmiana: 2020-06-18 | 09:03:40 wysłana przez Viris »

Offline ozi

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 6784
    • rachunek
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #3 dnia: 2020-06-18 | 09:01:46 »
Pytam bo wlasnie widziałem dużo negatywnych opinii na ich temat
mam taki zwyczaj, że lubię gdy negatywne (lub pozytywne) opinie poparte są zrealizowanymi i pokazanymi projektami
wole słuchać opinii praktyków  ;)
nie przeszkadzaj kobieto !!! - na forum jestem

Offline Qiub

  • Targi
  • Kornik - Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 4810
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #4 dnia: 2020-06-18 | 09:11:19 »
jak bedziesz kroil tak jak OZI to nawet wapienice wykonczysz szybko
to noz i na syfie sie stepi szybko

czesciowym rozwiazaniem jest wal spiralny z 4 stronnymi plytkami.

kupujesz DW733 za 2 klocki i walek spiralny za kolejne 2 klocki... masz mega maszyne. odpowiednik bedzie kosztowal kolo 8 klockow.


mialem 2 DW733 w odstepie okolo 1~1,5 roku i robilem na pierwszej mocno i ostro. Noze wymienilem po kilkunastu m3 drewna mieszanego.
Drugiej nie katowalem bo byla kupiona pomiedzy jednym A3-41 a drugim tak zeby wypelnic luke czasowa.

Offline Viris

  • Nowy użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #5 dnia: 2020-06-18 | 10:04:30 »
A jest w ogole dopasowac taki wałek do tej maszyny? Gdzie to kupic?


Offline ozi

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 6784
    • rachunek
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #7 dnia: 2020-06-18 | 10:10:44 »
A jest w ogole dopasowac taki wałek do tej maszyny? Gdzie to kupic?

https://shelixheads.com/SHELIX_for_dewalt_12_inch_Planer_(DW-733)
nie przeszkadzaj kobieto !!! - na forum jestem

Offline Viris

  • Nowy użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #8 dnia: 2020-06-18 | 10:19:35 »
Podoba mi się ta opcja :D szkoda ze nie ma tego w Polsce ale dobrze wiedziec ze jest mozliwosc modyfikacji w w każdej chwili

Offline ozi

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 6784
    • rachunek
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #9 dnia: 2020-06-18 | 10:20:50 »
pamiętaj aby brać pod uwagę opłaty celne i VAT  ;)
nie przeszkadzaj kobieto !!! - na forum jestem

Offline Qiub

  • Targi
  • Kornik - Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 4810
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #10 dnia: 2020-06-18 | 10:26:23 »
No to przeca piszem ze 2 klocki wyjdzie.

Offline ozi

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 6784
    • rachunek
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #11 dnia: 2020-06-18 | 10:30:17 »
dolar wysoko, wyjdzie więcej  ;)
nie przeszkadzaj kobieto !!! - na forum jestem

Offline Qiub

  • Targi
  • Kornik - Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 4810
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #12 dnia: 2020-06-18 | 23:07:01 »
to niech wyjdzie 3 klocki

razem 5 klockow... za 5 klockow nie za bardzo znajdzie cos na 30cm roboczych i wale spiralnym. jesli cos jest godnego zaufania to dajta linka.

Offline ozi

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 6784
    • rachunek
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #13 dnia: 2020-06-19 | 08:57:50 »
to dajta linka.
sam se kupię  ;D

gdyby powstała wersja dw733 o szerokości 16" to byłby to hit
nie przeszkadzaj kobieto !!! - na forum jestem

Offline Qiub

  • Targi
  • Kornik - Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 4810
Odp: Dw733 dorabiane noże
« Odpowiedź #14 dnia: 2020-06-19 | 10:08:19 »
40cm to bylby hicior, jakby to dali z walem spiralnym do 6 tysi to wycieli by konkurencje w krotkim czasie podejrzewam.

Trza miec 10 zeby cos sensownego kupic zeby sie nie wku**ic ze spirala.
A dobre sprzety ze spirala zaczynaja sie od 15 klockow niestety.