Szlifierka TRITON TSPST450 AWARIA

Zaczęty przez kewlys, 2019-04-20 | 14:12:49

Poprzedni wątek - Następny wątek

kewlys

Witajcie,

pisałem w innm wątku, ale nie mogłem wstawić filmiku z problemem z tą szlifierką, Zakupiona we wrześniu ubiegłego roku, w czwartek chciałem jej użyć drugi raz od kupienia a ona odmówiła pracy. Triton chyba nie ma w Polsce serwisu...

Czy ktoś po obejrzeniu filmiku ma pomysł o co z nią chodzi?

EDIT: FILMIK JEST ZA DUŻY. JAK ZMNIJSZYĆ PLIK Z FILMIKIEM? TERAZ MA 12,6MB

jaworek

Musi mieć serwis skoro sprzedają sprzęt z 3 letnią gwarancją.

kewlys

Gwarancja 3lata po rejestracji. U mnie nie ma. Są 2 lata. Pisałem do DRAKPOL-TOOLS, ale jeśli odpiszą to po świętach dopiero.

Mega jestem zły, bo niby tak często ta szlifierka jest na filmikach youtuberów często , fajny sprzęt a tu już za drugim razem jak ją mam pół roku, chciałem popracować i doooooopa. Masakra.

Wie ktoś jak zmniejszyć wielkość pliku z filmem?

marek20

Kewlys wstaw filmik na YT :)
Albo jeśli masz FB to pisz do mnie to ja go wstawię :)

kewlys

Ok. Dzięki Marku. Wyślę Ci na fb. Wstaw link do mojego wątku jak możesz.

marek20



kewlys


Maltese

Miałem, 2x reklamowałem, za drugim razem zwrot kasy. To jest niesamowicie nieudana konstrukcja.
Troszku przyoszczędzili na materiałach i jakości.

KolA

No to jestem zaskoczony bo u mnie sprawdza się bardzo dobrze. Ciekawe jak z klonami tej maszyny.

orb

#10
A Scheppach ma serwis w Polsce? Bo to jest to samo co model osm600 od nich, nawet manual serwisowy z wykazem części ten sam.

Zajrzyj do manuala serwisowego, obróć maszynkę, odkręć wieczko od spodu i bedziesz widział co jest nie halo, może jakaś przekładnia pasowa obluzowała się (jakieś tam paski są, tak wynika z manuala) i wcale nie trzeba taszczyć tego aż gdzieś na serwis za granicą.

kewlys

W poniedziałek kurier zabrał sprzęt. Sklep drakpol-tools na razie bardzo w porządku. Dobry kontakt, szybko odpisali na zgłoszenie reklamacji. Za kilka dni telefon, że szlifierka trzeba odesłać do Anglii do serwisu. Kuriera sami przyslali; do mnie tylko należało spakowane szlifierki. Swoją drogą to dobrze,że jeszcze miałem od niej pudełko. Czekam teraz na naprawę i odesłanie mam nadzieje naprawionej maszyny.

kewlys

Dostałem odpowiedź, że reklamacja została uznana i przyznano mi nową szlifierkę. Czekam na kuriera.
Na pytanie co się zepsuło i dlaczego i czy to samo zaraz nie padnie w nowej nie dostałem odpowiedzi.

Daraas

No takie załatwianie reklamacji to ja rozumiem ;)

Swoją drogą mamy na forum chyba dwóch kolegów z Tritona (Triton oraz JacekJ z tego co kojarzę)... może byliby pomocni w przyszłości w takich sprawach ?

Triton

Witam
w przypadku problemu ze sprzętem zawsze odsyłacie go do sklepu w którym kupiliście, ale porządny sklep przysyła kuriera po odbiór paczki   ;). Uszkodzony sprzęt zazwyczaj jest wymieniany na nowy