Autor Wątek: Hikoki serwis, gwarancja, rękojmia, serwisant, dzień dziecka o co tu chodzi  (Przeczytany 1268 razy)

Offline Riki2004

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 259
Opowiem wam dziwną historie. Historie o...

 23 Marca kupiłem ukośnicę Hikoki C12RSH2, zwyczajnie na allegro. Akurat było tak że ich brakowało zapłaciłem nawet sporo kasy, problem zaczął się już u Kuriera miała być dostarczona 25 marca sprawdzałem niecierpliwie tracking przesyłki i nagle w trackingu paczka wydana do doręczenia a za minutę że umówiony inny termin dostawy



Już się wku**iłem dzwonie na infolinie, a tam że przesyłka została uszkodzona pani nie wie jak bo w systemie nie ma itd i dlatego przełożono doręczenie na jutro, powiadomiłem szanowną małżonkę żeby sama nie odbierała tej przesyłki, kurier przyjechał tego dnia w którym stawiano mi blaszaki + glazurnik zaczął remont łazienki (Ogólnie sajgon).  Ustalałem coś z majstrami od garażu wracam do domu bo woła glazurnik a tam piłą pod drzwiami ( przesyłka pobrani owa). Pytam szanownej małżonki jak to się stało i czy pamięta o co ją prosiłem. No pewnie że pamięta ale że to znajomy kurier Grześ to przecież nie będzie problemów a paczka widać cała itd. Zacisnąłem zęby żeby głośno nie zacząć bluźnić.... Pudełko otworzyłem dokumenty i faktura była cała w oleju(pomyślałem że musiała zostać zalana olejem z jakiejś innej paczki bo cała góra pudełka była przesiąknięta) ale styropiany nie naruszone, myślę dobra nasza, ukośnica żyje. Pomyślałem też że dobrze że nie popełniłem zbrodni na szanownej małżonce.
Piła powędrowała do starego garażu żeby ją posprawdzać okazało się że nie można postawić jej w miejsce starej ukośnicy gdyż jest za duża. i Tak przeleżała około miesiąca w którym to zajmowałem się nowym garażem. Po ponownym rozpakowaniu chciałem posprawdzać kąty no i przetestować sprzęt, niestety wyszły takie kwiatki



Myślę zaczęło się, napisałem do @pio11oip który to recenzował na Youtubie Ten model, nie wiedział jak to wyregulować, poradził mi żebym napisał do Hikoki Polska do serwisu i na pewno wymienią ją na nową. Napisałem... Tydzień nie przyniósł żadnej zmiany czyli nie było odpowiedzi. Zacząłem się zastanawiać jak tu ruszyć temat, napisałem maila do sprzedawcy Sklep na allegro Hikoki Polska ale to jest sklep uZnajomego jakoś tak, do pani zajmującej się Hikoki. Pani odpisała że przekazuję sprawę do działu technicznego żebym czekał na kontakt. Po około dwóch godzinach zadzwonił do mnie pan spytał się o problem jaki mam i zaczął tłumaczyć jak sobie z tym poradzić . Po 3 minutach tłumaczenia zapytał gdzie znajduje się ukośnica. Podałem lokalizację a on że jutro przyjedzie i wyreguluje tą piłę. Byłem trochę zdziwiony i zaskoczony nawet nie zapytałem się jaki koszt usługi. Myślę sobie KIT ile weźmie 100 max 200 chcę już mieć z tym spokój . Dodam że nie mieszkam w Warszawie tylko pod około 30 kilometrów więc jak ja bym miał ją wozić to też mój czas paliwo itd. Umówiony na 10 pan był punktualnie pięknym Fordem transitem oklejonym w reklamach Hikoki, Ustawił wyregulował wszystko powiedział żeby nie kupować takich sprzętów z wysyłką bo napieprzają tymi paczkami i takie są skutki.
   Ja pozytywnie zaskoczony mówię do serwisanta że bardzo w porządku firma się zachowuje, jak jedzie do prywatnego klienta z pomocą, on na to że firma to nic nie wie bo trzeba by było przywozić sprzęt na serwis i przechodzić całą procedurę a on przyjechał do mnie przed pracą żeby pomóc ?? No to myślę sobie trzeba mu odpalić stówkę jak nic. nie chciał wsiąść ani grosza?? Ponarzekał na firmę że nie płacą że gówno z tego jest i tak dalej. Po czym dostałem od niego
Parasol


Bity



Jakąś główkę do sds z wiertłami



Oraz dwie koszulki



O chu... tu chodzi, zapytam was drogie korniszony ? Wiem że dzisiaj dzień dziecka ale żeby aż tak, już samo ustawienie piły było dla mnie wielkim szczęściem.
Pan powiedział że jakbym coś potrzebował ze sprzętu to oni przeważnie mają na stanie więc żebym dzwonił i że cenę zrobi dobrą a zawsze można pomacać i coś wybrać. Głupio zrobiłem że nie zapytałem czy mogę udostępnić jego numeru telefonu na forum zawsze można by skorzystać. Nie mniej jednak jak ktoś będzie miał problemy ze sprzętem Hikoki wtedy telefonem się podzielę.

I taka to historia
Pozdrawiam i życzę sobie i wam więcej takich życzliwych ludzi na naszych drogach życia.

 
Będę dążył do bycia dokładnym jak @Fyme rubasznym jak @M.ChObi, grubym jak @Mery oraz delikatnym i subtelnym jak @Qiub

Offline Daraas

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3471
To proste ... to jest zapewne gość z kornikowo.pl tylko incognito :P

Zdarzają się jeszcze tacy, którzy chętnie pomogą ... wspaniale jest na takiego trafić :)

A jak gość jest w porządku, to może podpytaj o udostępnienie kontaktu i wrzucaj ... akurat Hikoki chyba robi w miarę te sprzęty więc może i Brać Korników skorzysta i sympatyczny serwisant :)

raw

  • Gość
To był twój Anioł Straż. :P

Online Axo

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1971
    • Bezcień
Hikoki powiadasz 😂😂😂Madry ten, który trzyma sie od nich z daleka.

Offline M.ChObi

  • Moderator Globalny
  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 7868
Chwali się firma , choc parząc na to zboku wygląda jak zorganizowana akcja reklamowa .

przyjechali przed pracą
dali koszulki
bity
za darmo :D

A serio napisać mejla i niech podwyżkę dadzą pracownikowi bo taki człowiek to skarb
Nie jestem jak Fyme , ja nie spamuję , piszę tylko małowartościowe posty w znacznych ilościach .

Offline Marizus

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 266
Wygląda to na ukrytą reklamę sprzedawcy, aż ciężko uwierzyć aby taki gest mieli...

Offline pinkpixel

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 5382
  • Nie pasuje ale zmieszczę
Bywają takie przypadki. Sam doświadczyłem.
Padł mi wyświetlacz w sterowniku do pelletowego palnika w piecu. 5 lat po gwarancji. Zadzwoniłem do Pellasa (bo o tą firmę chodzi), by zamówić technika. Pan spytał czy miałem wykupioną rozszerzoną gwarancję serwisową. Nie miałem, bo nawet nie wiedziałem, że mają, bo palnik nie oni mi montowali. Zima przed świętami, więc sprawa dość pilna. Powiedział że sprawdzi, który z serwisantów mógłby najszybciej do mnie podjechać. Oddzwonił po niespełna godzinie i powiedział że, jeden z Konina (a ja w Strykowie pod Łodzią), jutro podjedzie po montażu u innego Klienta. Pytam ile, no bo przecież po gwarancji, tej rozszerzonej nie mam? Odpowiedź: Nic, prezent na święta. Na drugi dzień - sprawa załatwiona, przy okazji soft podmienił na nowszy, sprawdził co tam w palniku i ładowarce. :)

Offline hatemenow

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 582
Z tym mailem pochwalnym to bym się tak nie spieszył. Jeśli gość zrobił to poza pracą to może mieć z tego tytułu problemy. Lepiej najpierw go zapytać o to.

Offline Riki2004

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 259
Hikoki powiadasz 😂😂😂Madry ten, który trzyma sie od nich z daleka.

Nie wiem wczoraj bylem tak zmęczony już po pracy że nie przeciąłem na ukośnicy nic a to mój pierwszy sprzęt Hikoki więc nie wiem jakie masz doświadczenie z ich sprzętem. Ja ocenie Hikoki po jakimś czasie, narazie kocham Dewalta za ich piłe 7492 to moja ulubiona maszyna.

Wygląda to na ukrytą reklamę sprzedawcy, aż ciężko uwierzyć aby taki gest mieli...

Mam nadzieję że nie sugerujesz że to ja reklamuje cokolwiek. Niestety lub stety nadal robię to samo od 25 lat (dymam nocki i sprzedaje kwiatki :D ) i nie mam nic wspólnego z Hikoki chodź przyznam że jakiś 49% udziałów firmy z chęcią bym przyjął.


Chwali się firma , choć patrząc na to zboku wygląda jak zorganizowana akcja reklamowa .

przyjechali przed pracą
dali koszulki
bity
za darmo :D

A serio napisać mejla i niech podwyżkę dadzą pracownikowi bo taki człowiek to skarb

Ty też wątpisz w moje czyste intencje :( tutaj to się zawiodłem. Uważaj bo wywalę cie z mojej stopki forumowej :D :D

Z tym mailem pochwalnym to bym się tak nie spieszył. Jeśli gość zrobił to poza pracą to może mieć z tego tytułu problemy. Lepiej najpierw go zapytać o to.

I dlatego nie chciałem podawać  publicznie numeru telefonu człowieka bo za dokładnie opisałem całą sytuację i nie chciałem mu niedźwiedziej przysługi zrobić, on mi pomógł a ja mu zaszkodzę. Napisałem że się podzielę jak ktoś będzie miał problem/kłopot to może pomoże. A forum to miejsce publiczne gdzie ktoś może go znać pracować w tej samej firmie itd. i będzie miał smród. (świat jest bardzo mały)

Nikogo nie namawiam na żaden sprzęt od nich bo nie wiem czy to dobre po prostu miałem zaje**ście miłą sytuacje którą podzieliłem się z wami, i nawet nie pomyślałem że ktoś może pomyśleć że to reklama. Z drugiej strony nie pomyślałem że tak potoczą się sprawy z ukośnicą

Pozdro korniszony

« Ostatnia zmiana: 2021-06-02 | 17:45:04 wysłana przez Riki2004 »
Będę dążył do bycia dokładnym jak @Fyme rubasznym jak @M.ChObi, grubym jak @Mery oraz delikatnym i subtelnym jak @Qiub

Online Axo

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1971
    • Bezcień
Hikoki powiadasz 😂😂😂Madry ten, który trzyma sie od nich z daleka.

Nie wiem wczoraj bylem tak zmęczony już po pracy że nie przeciąłem na ukośnicy nic a to mój pierwszy sprzęt Hikoki więc nie wiem jakie masz doświadczenie z ich sprzętem. Ja ocenie Hikoki po jakimś czasie, narazie kocham Dewalta za ich piłe 7492 to moja ulubiona maszyna.

Wygląda to na ukrytą reklamę sprzedawcy, aż ciężko uwierzyć aby taki gest mieli...

Mam nadzieję że nie sugerujesz że to ja reklamuje cokolwiek. Niestety lub stety nadal robię to samo od 25 lat (dymam nocki i sprzedaje kwiatki :D ) i nie mam nic wspólnego z Hikoki chodź przyznam że jakiś 49% udziałów firmy z chęcią bym przyjął.


Chwali się firma , choć patrząc na to zboku wygląda jak zorganizowana akcja reklamowa .

przyjechali przed pracą
dali koszulki
bity
za darmo :D

A serio napisać mejla i niech podwyżkę dadzą pracownikowi bo taki człowiek to skarb

Ty też wątpisz w moje czyste intencje :( tutaj to się zawiodłem. Uważaj bo wywalę cie z mojej stopki forumowej :D :D

Z tym mailem pochwalnym to bym się tak nie spieszył. Jeśli gość zrobił to poza pracą to może mieć z tego tytułu problemy. Lepiej najpierw go zapytać o to.

I dlatego nie chciałem podawać  publicznie numeru telefonu człowieka bo za dokładnie opisałem całą sytuację i nie chciałem mu niedźwiedziej przysługi zrobić, on mi pomógł a ja mu zaszkodzę. Napisałem że się podzielę jak ktoś będzie miał problem/kłopot to może pomoże. A forum to miejsce publiczne gdzie ktoś może go znać pracować w tej samej firmie itd. i będzie miał smród. (świat jest bardzo mały)

Nikogo nie namawiam na żaden sprzęt od nich bo nie wiem czy to dobre po prostu miałem zaje**ście miłą sytuacje którą podzieliłem się z wami, i nawet nie pomyślałem że ktoś może pomyśleć że to reklama. Z drugiej strony nie pomyślałem że tak potoczą się sprawy z ukośnicą

Pozdro korniszony

Ciesze sie Twoim szczescie,.

A teraz wyobraz sobie sytuacje. Kupujesz ukosnice, Tniesz na niej 10 desek, po czym zauwazasz, ze w polowie posuwu robi uskok. Odsylasz na gwarancje sprzet , ktory pachnie nowoscia.
Czekasz miesiac az sprowadza ramie dla Ciebie. Ufff jest nowe ramie. Odbierasz swoj sprzet :

- ukosnica nie dziala prawidlowo, Ma opory przy posuwie a inaczej piszac staje na 5cm od konca i nie da sie jej dopchnac dalej. Trzeba z buta pociagnac.

malo tego brak zaslepi do lasera, piny pogubione .... dzwonisz do serwisu i prosisz o wyjasnienie a tam slyszysz "przyslowiowe pocaluj sie Pan w du*e"

Tak dziala profesjonalny serwis?

W konsu sam starasz sie naprawic wade .... bo zaufac im nie mozna  ...

To jejst kpina ... nie sadze ze festool puscilby sprzet po naprawie nie sprawdzajac czy dziala ....

Moj pierwszy sprzet tej firmy i ostatni .... takim sposobem traci sie klientow...

Offline M.ChObi

  • Moderator Globalny
  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 7868
Ty też wątpisz w moje czyste intencje :( tutaj to się zawiodłem. Uważaj bo wywalę cie z mojej stopki forumowej :D
Absolutnie , trochę pół żartem trochę pół serio pisałem .
Nie jestem jak Fyme , ja nie spamuję , piszę tylko małowartościowe posty w znacznych ilościach .

Offline plama!

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 846
Hikoki powiadasz emoji23emoji23emoji23Madry ten, który trzyma sie od nich z daleka.

Nie wiem wczoraj bylem tak zmęczony już po pracy że nie przeciąłem na ukośnicy nic a to mój pierwszy sprzęt Hikoki więc nie wiem jakie masz doświadczenie z ich sprzętem. Ja ocenie Hikoki po jakimś czasie, narazie kocham Dewalta za ich piłe 7492 to moja ulubiona maszyna.

Wygląda to na ukrytą reklamę sprzedawcy, aż ciężko uwierzyć aby taki gest mieli...

Mam nadzieję że nie sugerujesz że to ja reklamuje cokolwiek. Niestety lub stety nadal robię to samo od 25 lat (dymam nocki i sprzedaje kwiatki :D ) i nie mam nic wspólnego z Hikoki chodź przyznam że jakiś 49% udziałów firmy z chęcią bym przyjął.


Chwali się firma , choć patrząc na to zboku wygląda jak zorganizowana akcja reklamowa .

przyjechali przed pracą
dali koszulki
bity
za darmo :D

A serio napisać mejla i niech podwyżkę dadzą pracownikowi bo taki człowiek to skarb

Ty też wątpisz w moje czyste intencje :( tutaj to się zawiodłem. Uważaj bo wywalę cie z mojej stopki forumowej :D :D

Z tym mailem pochwalnym to bym się tak nie spieszył. Jeśli gość zrobił to poza pracą to może mieć z tego tytułu problemy. Lepiej najpierw go zapytać o to.

I dlatego nie chciałem podawać  publicznie numeru telefonu człowieka bo za dokładnie opisałem całą sytuację i nie chciałem mu niedźwiedziej przysługi zrobić, on mi pomógł a ja mu zaszkodzę. Napisałem że się podzielę jak ktoś będzie miał problem/kłopot to może pomoże. A forum to miejsce publiczne gdzie ktoś może go znać pracować w tej samej firmie itd. i będzie miał smród. (świat jest bardzo mały)

Nikogo nie namawiam na żaden sprzęt od nich bo nie wiem czy to dobre po prostu miałem zaje**ście miłą sytuacje którą podzieliłem się z wami, i nawet nie pomyślałem że ktoś może pomyśleć że to reklama. Z drugiej strony nie pomyślałem że tak potoczą się sprawy z ukośnicą

Pozdro korniszony

Ciesze sie Twoim szczescie,.

A teraz wyobraz sobie sytuacje. Kupujesz ukosnice, Tniesz na niej 10 desek, po czym zauwazasz, ze w polowie posuwu robi uskok. Odsylasz na gwarancje sprzet , ktory pachnie nowoscia.
Czekasz miesiac az sprowadza ramie dla Ciebie. Ufff jest nowe ramie. Odbierasz swoj sprzet :

- ukosnica nie dziala prawidlowo, Ma opory przy posuwie a inaczej piszac staje na 5cm od konca i nie da sie jej dopchnac dalej. Trzeba z buta pociagnac.

malo tego brak zaslepi do lasera, piny pogubione .... dzwonisz do serwisu i prosisz o wyjasnienie a tam slyszysz "przyslowiowe pocaluj sie Pan w du*e"

Tak dziala profesjonalny serwis?

W konsu sam starasz sie naprawic wade .... bo zaufac im nie mozna  ...

To jejst kpina ... nie sadze ze festool puscilby sprzet po naprawie nie sprawdzajac czy dziala ....

Moj pierwszy sprzet tej firmy i ostatni .... takim sposobem traci sie klientow...
Axo ale o czym Ty  mówisz? Chcesz porównywać serwis hikoki do festoola? To kup kapexa. Nie zapłaciłeś nawet 1/3 ceny kapexa a oczekujesz serwisu na tym samym poziomie emoji2357emoji2357emoji2357 mam ukośnice hikoki i da rade na niej pracować, nawet zarobkowo. Jest lepiej niż metabo ale to nigdy nie będzie festool.

Offline Riki2004

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 259
Ciesze sie Twoim szczescie,.

A teraz wyobraz sobie sytuacje. Kupujesz ukosnice, Tniesz na niej 10 desek, po czym zauwazasz, ze w polowie posuwu robi uskok. Odsylasz na gwarancje sprzet , ktory pachnie nowoscia.
Czekasz miesiac az sprowadza ramie dla Ciebie. Ufff jest nowe ramie. Odbierasz swoj sprzet :

- ukosnica nie dziala prawidlowo, Ma opory przy posuwie a inaczej piszac staje na 5cm od konca i nie da sie jej dopchnac dalej. Trzeba z buta pociagnac.

malo tego brak zaslepi do lasera, piny pogubione .... dzwonisz do serwisu i prosisz o wyjasnienie a tam slyszysz "przyslowiowe pocaluj sie Pan w du*e"

Tak dziala profesjonalny serwis?

W konsu sam starasz sie naprawic wade .... bo zaufac im nie mozna  ...

To jejst kpina ... nie sadze ze festool puscilby sprzet po naprawie nie sprawdzajac czy dziala ....

Moj pierwszy sprzet tej firmy i ostatni .... takim sposobem traci sie klientow...


Wyobrażam sobie ten wku** nawet bardzo dobrze :). I teraz się cieszę że nie znalazłem na forum Twojej historii bo bym nie kupił sobie tego sprzętu a po wczorajszej zabawie jestem w niebo wzięty. Niestety każdy z nas ma jakieś takie przygody że trafiło się na bubla i czy to jest Hikoki czy Dewalt Makita czy inne i potem następna sprawa serwis, trafiasz tak jak ja i jesteś zadowolony albo użerasz się z mendami za swoje ciężko zarobione pieniądze. Powtarzam jeszcze raz nie mam z nimi nic wspólnego jestem po prostu zaskoczony sytuacją.  Chciałem się nią podzielić , a to że ktoś  wątpi w  moją prawdomówność jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu że ze mną wszystko w porządku i że rozglądałem się po odjechaniu serwisanta za kamerami bo cały czas nie wierzyłem że mnie ktoś nie robi w ch*jka i to takiego wielkiego :)
Będę dążył do bycia dokładnym jak @Fyme rubasznym jak @M.ChObi, grubym jak @Mery oraz delikatnym i subtelnym jak @Qiub

raw

  • Gość
Musi poczciwą mordę masz i ton głosu albo to dobry znajomy z poprzedniego życia, tylko w innej skórze! :P

Offline Ask

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 261
Poprostu trafiłeś na dwóch normalnych ludzi, jednego na infolinii drugiego który przyjechał poprawić. Tu jest bez różnicy co to za firma bo jak trafisz na ku**sa co uważa się za niewiadomo co to tylko się nadenerwujesz bo się nie da, bo twoja wina itd. Wystarczy trochę checi i odrazu bariery znikają..