Autor Wątek: Załatwienie reklamacji na gwarancji na frezarkę Parkside, firma Grizzly  (Przeczytany 4876 razy)

Offline 79kamyk

  • Użyszkodnik
  • **
  • Wiadomości: 86
Cześć,
Kilka tygodni temu kupiłem w sklepie stacjonarnym frezarkę pofa12a1 w Łodzi przy ul.Zgierskiej. Po otwarciu kuferka w domu okazało się, że brakuje jednego frezu palcowego. Zamiast tego konkretnego frezu był zdublowany frez fazujący 45stopni. Zrobiłem zdjęcia, zgłosiłem reklamacje. Kontakt był szybki, najpierw z lidla, potem ze strony grizzly który załatwia reklamacje na te narzędzia, sam "przespałem" ponad tydzień maila w którym miałem uzupełnić dane do wysyłki. Dlatego "na własne życzenie" wydłużyłem czas załatwienia reklamacji. Wielkie zaskoczenie bo dzisiaj przyszła duża przesyłka a w niej nowy komplet ale komplet z frezarką, zestawem frezów, kuferkiem, itd. I teraz mam dwie frezarki. Napisałem do Grizzly o tym że reklamowałem brak jednego frezu a dostałem frezarkę z nowym kompletem wszystkich frezów, ale odpisali, że tak ma zostać, że tak załatwili reklamacje i mają nadzieję, że jestem zadowolony. No tak, jestem mega zadowolony :) Myślę, że to bardzo pozytywny sygnał i warto się taką informacją podzielić :) zdrówka dla Was :) 

Online KrisssK

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2939
to teraz sprzedaj oba komplety i kup sobie jedną firmową frezarlę

Offline clhseba

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 427
przecież te frezarki z lidla są całkiem spoko
do zastosowan hobbystycznych jest idealna

Online r2d2

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 606
Dokładnie, też mam frezarkę z lidla i działa bardzo dobrze - ba - nawet na ichnich frezach

Offline wojo72

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 742
lepiej niż all inclusive w festoolu ;D

Offline clhseba

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 427
jedno tzreba przyznać lidlowi ze obsługę gwarancyjną mają naprawdę pro konsumencką 

Online KrisssK

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2939
... i ti chyba jedyny argument za kupowaniem tam narzędzi

Online fyme

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10360
  • Chciałem napisać coś mądrego więc... "coś mądrego"
Drugi to fakt że przy okazji możesz kupić i bułki emoji6

Offline gruduś

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Mam garaż i nie zawaham się go użyć.
Mnie zastanawia na jakiej marży Lidl sprzedaje te narzędzia, skoro opłaca się im bez mrugnięcia okiem wymieniać sprzęt. Chyba, że traktują to jako koszty marketingu, dobry serwis=więcej sprzedanych bułek. Ja jakoś nie mam zaufania do tego sprzętu (ucięło panu rękę, oj, jak nam przykro - ale wyślemy drugi gratis)  ;D.
Nawet stojąc w miejscu, można zabłądzić.

Offline wojo72

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 742
Ja jakoś nie mam zaufania do tego sprzętu (ucięło panu rękę, oj, jak nam przykro - ale wyślemy drugi gratis)  .

A producenci profi jak rozwiązują takie tematy, załatwiają przeszczep czy jakoś inaczej?

dżon.bambo

  • Gość
To reparacje za 2 wojnę światową.

Offline gruduś

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Mam garaż i nie zawaham się go użyć.
A producenci profi jak rozwiązują takie tematy, załatwiają przeszczep czy jakoś inaczej?
Łudzę się, w swej naiwności, że przykładają większą wagę do rozwiązań jakościowych i konstrukcyjnych. Ot, naiwny ja.
Nawet stojąc w miejscu, można zabłądzić.

Offline 79kamyk

  • Użyszkodnik
  • **
  • Wiadomości: 86
na jakiej marży Lidl sprzedaje te narzędzia
Z pewnością nie pracują charytatywnie a czy mają marżę 30 czy 40% to co za różnica?! Ja pracuje zawodowo u producenta rur do instalacji ogólnie całego systemu i produkty są bardzo dobrej jakości tym samym reklamacji jest tak nie wiele, że nikomu nie przyszłoby do głowy żeby zrobić klienta w konia albo zostawić go z kłopotem. Taka jest korzyść z robienia dobrej jakości produktów - niewiele reklamacji, niewiele kosztów, a jak się coś stanie to można klientowi pomóc nawet jeśli koszt reklamacji do wartości reklamowanego przedmiotu nie jest nawet porównywalna. Nie wiem jaka jest marża w lidlu ale faktycznie na dwie dotąd reklamacje obie załatwione bezproblemowo. odpukać ;)

Offline gruduś

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Mam garaż i nie zawaham się go użyć.
Z pewnością nie pracują charytatywnie a czy mają marżę 30 czy 40% to co za różnica?
Z tego co czytam, to co chwilę ktoś te produkty reklamuje - Lidl realizuje te reklamacje bez zająknięcia (chwała im za to) - co oznacza, że produkt raczej najlepszej jakości nie jest. A skoro jest jednym z tańszych na rynku i generuje marże np. 30% to z czego jest faktycznie robiony? Właśnie marża wydaje się dość istotna - bo też wskaże na ile jest to dodatek marketingowy, a na ile coś co ma generować przychody i ile faktycznie wart jest ten produkt i gdzie go w zasadzie klasyfikować.
Nawet stojąc w miejscu, można zabłądzić.

Offline 79kamyk

  • Użyszkodnik
  • **
  • Wiadomości: 86
Jednak jakby nie było obsługa posprzedażowa jest elementem oferty, który należy wziąć pod uwagę przy wyborze. Ja bym Lidla spozycjonował jedynie jako Dystrybutora, w końcu producentem nie jest. Formalnie kto wprowadza produkt na rynek a jeszcze kto wprowadza te narzędzia do UE to jeszcze kolejne zagadnienia z tym, że w naszej rozmowie nie istotne. To jak załatwiają dystrybutorzy reklamacje myślę, że zgoła jest nastawione na zysk. W końcu czasami największe marki są także tylko dystrybutorami którzy zamawiają produkty w fabrykach OEMowych z nabitym swoim logo. A jednak Lidl ma tak skonstruowane umowy z firmami załatwiającymi reklamacje że można się czuć bezpiecznie i nawet jeśli produkt jest słaby to dają 3 lata gwarancji. Niewielka to niedogodność kiedy niesprawne urządzenie zostanie w ciągu 2 tygodni dosłane versus niesprawne urządzenie utknie w "zawiłościach" gwarancyjnych dostawcy który na siłę będzie chciał udowodnić że zgłoszonej usterki nie obejmuje gwarancja ;)
« Ostatnia zmiana: 2021-09-23 | 09:37:57 wysłana przez 79kamyk »