Cześć,
Kilka tygodni temu kupiłem w sklepie stacjonarnym frezarkę pofa12a1 w Łodzi przy ul.Zgierskiej. Po otwarciu kuferka w domu okazało się, że brakuje jednego frezu palcowego. Zamiast tego konkretnego frezu był zdublowany frez fazujący 45stopni. Zrobiłem zdjęcia, zgłosiłem reklamacje. Kontakt był szybki, najpierw z lidla, potem ze strony grizzly który załatwia reklamacje na te narzędzia, sam "przespałem" ponad tydzień maila w którym miałem uzupełnić dane do wysyłki. Dlatego "na własne życzenie" wydłużyłem czas załatwienia reklamacji. Wielkie zaskoczenie bo dzisiaj przyszła duża przesyłka a w niej nowy komplet ale komplet z frezarką, zestawem frezów, kuferkiem, itd. I teraz mam dwie frezarki. Napisałem do Grizzly o tym że reklamowałem brak jednego frezu a dostałem frezarkę z nowym kompletem wszystkich frezów, ale odpisali, że tak ma zostać, że tak załatwili reklamacje i mają nadzieję, że jestem zadowolony. No tak, jestem mega zadowolony
Myślę, że to bardzo pozytywny sygnał i warto się taką informacją podzielić
zdrówka dla Was