Autor Wątek: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)  (Przeczytany 4819 razy)

Offline Groszek

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1062
  • Less, but better
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #75 dnia: 2020-01-18 | 08:42:32 »
Ok, nie wysylalem nic bo nic nie cialem a blat musial już wyjechać do „klienta” ;)

Na zagranicznych forach znalazlem co moze być przyczyną. Pilarka jest do regulacji. Nie sprawdzalem jeszcze ale na 80% tarcza jest ustawiona tak ze jej „przód” minimalnie oddala sie od materialu tzw toe-out. Powinna być fabrycznie ustawiona w ten sposob ze przód minimalnie wjeżdża w obrabiany materiał czyli toe-in :)

Dokladnie sprawdze w niedziele i sprobuje poprawić, akurat mam inny blat jesionowy do przyciecia wiec mam material do testu :)

A tutaj link do forum FS. Użytkownik ma ten sam problem przy TS75.

https://www.festoolownersgroup.com/festool-tool-problems/ts75-not-cutting-straight/

Nie wiem ktorymi srubkami w boschu się to robi - jezeli ktos wie to prosze o wskazówkę :)

Offline MarekK

  • Użyszkodnik
  • **
  • Wiadomości: 86
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #76 dnia: 2020-02-16 | 23:28:20 »
Hej, i jak, udało się wyregulować położenie trunionów, czy pilarka poszła na reklamację?

Offline Qiub

  • Targi
  • Kornik - Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 4757
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #77 dnia: 2020-02-17 | 12:44:19 »
w ts75 sa specjalne precyzery do takich ustawien. W boschu musi byc na srubkach tez. Roznica polega na dokladnosci regulacji i latwiejszej obsludze.

Swoja droga sie dziwie ze komus sie chcialo pi***olic w regulacje ts75 bo ja mobilne serwisy FS ktore jezdza i ustawiaja za free. Tym bardziej w US.

Offline Groszek

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1062
  • Less, but better
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #78 dnia: 2020-02-18 | 08:17:58 »
w ts75 sa specjalne precyzery do takich ustawien. W boschu musi byc na srubkach tez. Roznica polega na dokladnosci regulacji i latwiejszej obsludze.

Swoja droga sie dziwie ze komus sie chcialo pi***olic w regulacje ts75 bo ja mobilne serwisy FS ktore jezdza i ustawiaja za free. Tym bardziej w US.

Są ludzie i ludzie :) a swoja droga chcialem juz sprzedawac Boscha ale dam mu szanse jeszcze.
« Ostatnia zmiana: 2020-02-18 | 08:24:27 wysłana przez Groszek »

Offline Groszek

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1062
  • Less, but better
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #79 dnia: 2020-02-18 | 08:23:35 »
Hej, i jak, udało się wyregulować położenie trunionów, czy pilarka poszła na reklamację?

Nic jeszcze przy niej nie robilem... jak poustawiam cały warsztat na nowo to zabiore się za próbę regulacji. Oddawac na gwarancje to ostatecznosc bo jełopy w boschu powiedza ci ze zagłebiarka to do wiora :D albo inna glupote wymyślą. Z drugiej strony myślę, że to jest dość nietrudne do ustawienia. Może w weekend bede miał klar na warsztacie to pobawię się.

Offline Qiub

  • Targi
  • Kornik - Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 4757
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #80 dnia: 2020-02-18 | 08:44:16 »
Gdzies jak pisalem musza byc sruby regulacyjne. Nie wierze ze ryzowe niemce by nie dali regulacji bo przeciez trza prawie kazdy sprzet regulowac na wyjsciu z faba.
Moze po prostu w boschu poje**li temat z regulacja albo sie nie przylozyli.

Mialem kiedys 10xc to byla calkowicie spi*****na fabrycznie na ustawieniach. Siedzialem jakis czas zeby ja ustawic bo serwis powiedzial ze ten typ tak ma. Byl na serwisie to nie dosc ze nie ustawili to jeszcze mruczeli ze u nich tnie prosto. Wiec nagralem im filmiki i puszczalem to zamknalem im japy. Sprzedawca tez mial wyje**ne bo powiedzial ze od tego jest serwis a on sie nie zna i ch*j.

Daj mu szanse... cos pewnie trza dokrecic ale co to nie wiem bo nie widze tego boscha.

Zobacz czy w ksiazeczce obslugi nie bedzie regulacji albo chociaz nie bedzie napisane co do czego ktora srubka.

Ja swojej TS75 nigdy nie regulowalem bo nie mam potrzeby idzie prosto idealnie po listwie.

Jak przetniesz deche bukowa na pol i krawedziami zetkniesz to szpar nie ma nigdzie. nawet jak dwie rozne deski obrzegujesz i przylozysz to tez nie ma problemu.

Gdzies trzeba dokrecic. Nie wiem jak teraz serwis boscha na dzien dzisiejszy ale jak mialem gowniane wkretarki i tego xc to byla makabra po calosci. Stad po prostu mam na boscha wyje**ne.

Chetnie bym kupil cos tanszego od fs czy mf ale po prostu nie chce sie wku**iac. Tu mam serwis... nie dziala to przyjezdzaja i kalibruja... nie to wymiana od reki albo prawie od reki.
Pogwarancyjny slyszalem cuda ale ja do starej wkretarki dostalem nowe aku za free wiec narzekac nie moge. Wkretarke oddalem znajomego do konserwacji bo z budowy uje**na i osrana jak sie dalo to za przeglad skasowali 250 zyla a rozkrecona do zera, czyszczenie, smarowanie na nowo, wymiana lozys i nowy aku dostal. No i za samo aku sie juz oplacalo. Wkretarka tyral   6 lat dzien w dzien. W koncu stwierdzil ze trza druga bo dla pracownika to ta odda na serwis.

Dalo sie ? Dalo! A teraz pokazcie mi ze tak makieta zrobi, dw albo bosch! Nie zrobia bo maja klienta totalnie w ch*ju niestety.

Offline Bill Door

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3675
  • Usposobiony duchowo branżowiec
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #81 dnia: 2020-02-18 | 16:45:17 »
To jest jeden z powodów dla którego czasem lepiej pójść w festoola pisze to fanboy makity ;)
Gif-ted guy.

Offline Groszek

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1062
  • Less, but better
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #82 dnia: 2020-02-18 | 17:53:31 »
Dlatego chcialem juz sprzedać go i wziać fs. Ale dam mu szansę. W weekend walne foty do okola zaglebiarki to moze powiedzie czym probować kręcić. W instrukcji nie ma kompletnie nic na ten temat.

Offline Groszek

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1062
  • Less, but better
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #83 dnia: 2020-03-08 | 15:35:16 »
zrobilem. Z tylu jest imbus tak jakby z boku pily przu podstawie. Dokrecasz - pila bardziej w material, odkrecasz - pila od materialu. Ja mialem za bardzo w material  :)

Zeby mozna bylo ruszyc - trzeba odkrecic dwie srubki od plastikowego truniona.
« Ostatnia zmiana: 2020-03-08 | 16:47:18 wysłana przez Groszek »

Online Sebastian.P

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 347
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #84 dnia: 2020-03-08 | 19:54:19 »
Zrób zdjęcie śruby którą regulowałeś jak możesz.

Offline Groszek

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1062
  • Less, but better
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #85 dnia: 2020-03-09 | 17:24:58 »
Zrób zdjęcie śruby którą regulowałeś jak możesz.

proszę

Offline Groszek

  • Kornik - Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1062
  • Less, but better
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #86 dnia: 2020-03-09 | 17:26:07 »
śrubki od trunionów masz na stopie.

Online Sebastian.P

  • Zaawansowany użyszkodnik
  • ****
  • Wiadomości: 347
Odp: Bosch GKT 55 - KRzywo tnie - cięcie w kształcie łuku (brzuch)
« Odpowiedź #87 dnia: 2020-03-09 | 21:29:38 »
Dzięki!