Wydaje się, że jest dobrze
Kraków, dnia 2019-05-20
Dotyczy reklamacji IPR10378139
Szanowni Państwo,
w związku ze zgłoszoną przez Państwa reklamacją o numerze IPR10378139, dotyczącą przesyłki 688888092988888000030970, informujemy że dokumenty zebrane w procesie reklamacyjnym zostaną przekazane do Ubezpieczyciela – Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Zgodnie z § z §28 p.2 Regulaminu świadczenia Usługi „,Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. oraz umową ubezpieczenia zawartą między Operatorem a Ubezpieczycielem, informujemy że decyzja odnośnie zgłoszonej szkody zostanie przekazana listownie, na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, w regulaminowym terminie.
Koszt nadania przesyłki w wysokości 14,99 zł zostanie zwrócony na wskazany w zgłoszeniu rachunek bankowy przez firmę InPost.
Jednocześnie informujemy, iż przekazane przez Państwa dane w ramach procesu reklamacyjnego, zostaną przesłane do TU Generali S.A. z siedzibą w Warszawie w celu likwidacji wyżej wspomnianej szkody.