Może jak się to skręci do kupy to jakoś będzie trzymać się prosto
Tak, jakoś się trzyma.
frezarka jest dokładnie tak spasowana jak przystoi na cenę za jaka ją w tym Lidlu sprzedają.
Tak, dokładnie. Widziałem droższe i gorzej spasowane
Wolę jednak kupić jakąkolwiek starszą, używaną, pewnie i droższą ale markową niż ten wyrób narzędziopodobny ze sklepu z bułkami.
Po to chyba Bóg dał nam wszystkim wolną wolę, żeby każdy mógł dokonywać wyborów według własnego sumienia i uznania. Masz do tego pełne prawo, ja nikogo nie namawiam, ani też nie zachwalam zalet narzędzi z Lidla żeby robić im reklamę i żeby ludzie kupowali bo ja kupiłem. Nic takiego nie napisałem. Jest wątek o narzędziach z Lidla, to wrzuciłem tu moje trzy grosze bo mi się akurat wydaje, że jak ktoś nie ma, lub potrzebuje awaryjną frezarkę to za 120 PLN to dla mnie jak za darmo. Tyle.
Gwarancja tez mnie nie przekonuje
Nie bardzo wiem co napisać.
Było to już wałkowane milion razy. Frezarkę zrobił dla Lidla kompernass. Naprawa wygląda tak, że dzwonisz na infolinię na numer podany w instrukcji obsługi, zgłaszasz problem, podajesz podstawowe dane i za tydzień albo czasem i po 3 dniach masz nową frezarkę. Czasem stary sprzęt odsyłasz na ich koszt a czasem nawet nie i Ci zostaje na części. Tu masz dowód:
https://kornikowo.pl/takie-tam/krotka-historia-pewnego-zepsutego-odkurzacza/msg158224/#msg158224 pewnie zgubie paragon
Kupując z aplikacją Lidla nie trzeba trzymać paragonu, wszystkie zakupy się zapisują to raz.
A dwa jak jesteś gapa to pretensję miej tylko do siebie.
na pewno zje...e się w połowie jakiegoś projektu gdy będzie najbardziej potrzebna.
Jest takie ryzyko. Tylko czy markowe lub droższe narzędzia nie psują się w najmniej oczekiwanym momencie?
Nie bronię Lidla tylko ten argument akurat do mnie nie trafia. Każde narzędzie ma prawo się popsuć, dzisiaj wszystko jest robione w ryżolandii i nawet markowe narzędzia potrafią być po prostu do du*y.