Wolałbym żeby mi oddali kasę. Tak jak do tego czasu byłem w miarę zadowolony to tego sprzętu bo jednak za te pieniądze nie ma co spodziewać się cudów, to teraz jestem załamany jakością a raczej jej brakiem. Maszyna nie przerobiła chyba metra drewna...
@kosa45 jak wyglądała u Ciebie procedura reklamacyjna?
Z mojej maszynki tez byłem zadowolony jak chodziła, nic więcej nie było mi potrzebne do szczęścia przy moich pracach.
Procedura w sumie przebiegła szybko i sprawnie, W serwie w którym maszyna była naprawiana zapadała decyzja że nie warto już tego robić (ciągła wymiana łożyska igiełkowego i jeszcze kilku innych elementów zawsze skutkowała tym samym objawem czyli luzem wału) serwis wysłał fakturę korygującą do sklepu w którym kupowałem sprzęt. Nie pamiętam dokładnie czy wysyłałem jakiś formularz do sklepu (możliwe że numer konta), ale pieniądze szybko pojawiły się na koncie.
Wcześniej zanim wysłałem maszynę do serwisu rozmawiałem z Panem przez tel który już stwierdził że raczej nie będą tego robić.
Także wszystko poszło sprawnie bez najmniejszych problemów.