dekiel.pl nawet nie odpowiedział na zapytanie o termin dostawy
Ten formularz działa inaczej, dostaniesz powiadomienie dopiero wtedy gdy maszyna będzie dostępna
Trochę słabe że nie raczycie odpowiedziedzieć , sorry gosciu teraz nie mamy sprzetu, bedzie wtedy i wtedy , pytaj za tyle a tyle tygodni alb9zamawiaj wpłacaj zaliczkę i dostaniesz sprzęt za x tygodni. Sorry takie moje zdanie i sposob obsługi jaki bym oczekiwał. Sam myslałem zamówić u Was ale wychodzi na to ze mogę czekać i czekać...
@Ask więcej wiary i zrozumienia dla ludzi
Ja zrozumiałem z tego co koledzy napisali, że Triton odpowiedział na pytanie (to wysłane na adres z allegro), a w przypadku formularza na stronie wyjaśnił jak działa ten formularz i dlaczego pytający odpowiedzi się nie doczekał. Przypuszczam że chodzi o coś w rodzaju "powiadom kiedy będzie dostępne", co w przypadku wielu sklepów internetowych działa w ten sposób, że to nie człowiek ale oprogramowanie sklepu wysyła wiadomość do pytającego kiedy stan produktu w sklepie ulegnie zmianie na "dostępny / na stanie". Co prawda nic u dekla nie zamawiałem do tej pory, ale z tego co mogłem na forum zobaczyć, zazwyczaj udzielał odpowiedzi, nie spamuje forum ofertami i większość chłopaków jest zadowolona.
Sprzedawcy to też ludzie tacy sami jak kupujący
, a ty tak od razu bez żadnej gry wstępnej rzucasz z wysoka: "że nie takie sposobu obsługi oczekuję, wyjm chłopie kijek z i gadaj/pytaj jak człowiek z człowiekiem, a nie jak pleban z owieczką