Kontakt przed zakupem, wiedza nt. produktu handlowca, kontakt w trakcie produkcji i przesyłki, dostawa, zapakowanie, jakość wykonania - moim zdaniem pierwsza klasa.
Można nawet uważać, że są trochę zbyt nachalni jeżeli chodzi o marketing - kiedyś odwiedziłem ich sklep internetowy, przeglądając ceny odciągów...po kilku dniach miałem telefon, czy mam jakieś pytania dotyczące odciągów
Także chłopaki śledzą swoje ciasteczka
Generalnie nie dali mi ani razu odczuć, że jest ze mnie leszcz, a nie klient, który chce zostawić co najmniej 200k. Zawsze oferta po zapytaniu, bywały wizyty i rozmowy, ceny szczególnie pod koniec roku są do ustalenia.
Kontakt z innymi przedstawicielami w Polsce przy zakupach w okolicy 20k pominę - bo to była tragedia, zarośla, muł, dno. Wielka wielka łaska.
To już lepszy kontakt oferują przedstawiciele chińczyków wszelkiej maści ale te produkty to jest inny świat. Właśnie dzisiaj, po tygodniu pracy, kończę doprowadzanie do użytku szlifierkę krawędziową Holzmann. Począwszy na tym, że wszystko krzywe i niepasujące do siebie, a skończywszy na tym, że pomalowane tak oczoje***ie, że hiszpański byk dostałby napadu furii na widok tej maszyny. Na każdym kroku widać dwa priorytety ma być jak najtaniej i trzeba nawalić naklejek żeby się zgadzało BHP. Na szczęście przy pewnej dozie cierpliwości, czasu, posiadaniu pewnych narzędzi, można maszynę doprowadzić do stanu dobrego plus, pomijając kwestie wykonania i estetyki.
Zobaczymy co czas pokaże, czy mój Hammer K3, którego mam niedługo, bo dopiero kilka miesięcy, będzie się nadal spisywał bezbłędnie i zobaczymy jak się zachowa firma w przypadku problemów.
Ode mnie taka rada - jeżeli kogoś rzeczywiście mocno zlewają w kwestiach gwarancyjnych, czy dot. rękojmi np. jeżeli chodzi o samoistne rozjeżdżanie się blatów - dawać to na youtube. Felder bardzo mocno pilnuje, co się o nich tam mówi. Szczególnie, że mają duży apetyt na ogromny rynek w USA.