Jasne jest dla mnie że towar opatrzony filmem, pokazującym jak z niego skorzystać, sprzeda się lepiej.
Statystycznie tak, ale jak to przełożyć na ... konkretnie TEN sklep ... a nie na towar (dostępny w różnych sklepach) ??
Bawienie się w niskie ceny to ślepy zaułek.
Ale takie są obecne realia rynku detalicznego jeśli sprzedajesz w internecie, cokolwiek narzędzia, piły, tarcze, oleje, zawiasy, cały ten popularny asortyment, obrót-obrót-obrót, niska marża i ciągłe operowanie pieniądzem. I takie są realia w hurtowniach, albo wchodzisz i robisz zatowarowanie na grubą kasę, albo dostajesz ofertę cenową taką że taniej ci wyjdzie kupić od detalisty z allegro, który właśnie za grubą kasę zrobił w tej hurtowni zakupy.
No i wystarczy poczytać forum
i wątki o maszynach, narzędziach - wszyscy chcemy kupić coś taniej, a szczególnie w internecie. Wartość dodana, no ja to widzę tak że wartości dodanych to już zaczynamy mieć nadmiar (jeśli chodzi o filmy)
ostatnio wszedłem na stronę amk z pantorouterem i tam mogłem sobie w tych wartościach dodanych przebierać, kępa marzeń, ostaszewski i coś tam jeszcze było.
@domnaniebiesko przytakiwał bym twojej wypowiedzi gorliwie gdyby Mery startował z własną marką - mebli, swetrów, piwa, wędlin