Robota zrobiona na szybko coby było wiadomo jak zrobić żeby było lepiej baaaaaa dobrze.
A więc: Materiał - jak już pisałem ciężki dostać, więc ze szpargałów wywlokłem starego przecinaka bo najbardziej pasowały wymiary. (nie będe tu pisał bo już było)
Teraz fleks (jak kto woli to szlifierka kątowa) - suwmiarka - pilniki i do dzieła (Pamiętajcie przy fleksie o okularach, mam swoje na ślipiach ale okazały sie za małe
krok następny - trasowanie i wiercenie otworów. Do "poprzeczki, pałąka (HGW jak to nazwać) użyłem gwoździa 2.5 mm
2 otwory pod śrubki 4mm pod gwint M5 (tu ważna rzecz, trzeba dokładnie wytrasowac aby otwory były wszystkie centralnie do siebie.
otwór na brzeszczot 4mm (za duży, wystarczy 3mm)
No i wyjszło cus takiego Oryginał i podróba
Śrubi jak i cała reszta jak powiedziałem na szybko, w następnym modelu bedą zastosowane z łbem na imbus (sześciokąt)
UwagaObojętne czy to w oryginalnych czy dorabianych srubkach, pamiętajcie o zeszlifowaniu tej powierzchni na płasko. Oryginalne potrafią mieć ja wklęsła co powoduje wyginanie się brzeszczotuPrzyjemnej owocnej pracy Bogdan